Monday, April 8, 2013

#PRU13 : Video Skandal Seks Nik Nazmi Dalam Pejabat Di Sebarkan



Subhanallah !! Allahhuakbar !! Nauzubillah !! Akhirnya Sakndal wakil rakyat Parti Anwar terdedah satu persatu dengan sendiri..!!
Nik Nazmi yang suka bersama artis..usung dan guna artis untuk kepentingan diri..ceramah merata dengan artis..tumpang popular artis akhirnya tersungkur kerana pemikiran dan tindakan sendiri !!
Berikut adalah rakaman oleh ahli mesyuarat mereka sendiri (hahaha puok kera ni akan tuduh ahli umno yg ada dalam meeting tu) semasa mesyuarat tertutup untuk membincangkan isu jambatan besi di Petaling Jaya yang dihadiri oleh wakil ahli-ahli Parlimen, wakil pemaju PJCC, wakil konsesi lebuhraya NPE dan ahli majlis MBPJ. 

SEE VIDEO ON YOUTUBE HERE: http://www.youtube.com/watch?v=Ck33E-G9zJA


Video ini disiarkan untuk membuktikan kepada rakyat, terutama rakyat kawasan Seri Setia dan Kelana Jaya bagaimana sikap sebenar bekas ADUN Seri Setia, Nik Nazmi Nik Ahmad.


Video ini diserahkan oleh salah seorang yang kecewa dengan sikap Nik Nazmi sepanjang tempoh beliau memegang kerusi ADUN.

Dengar dengan teliti..ini yang Nik Nazmi nak buat dan akhirnya makan diri :

1.  Tunduk kepada tuntutan pemaju (NPE) untuk merobohkan jambatan dan membiarkan rakyat merana dengan bayaran tol.

2.  Menghina agama Hindu dengan panggilan seperti "kuil bawah pokok".

3. Menghina rakyat dengan meminta agar butiran mesyuarat ini tidak keluar kepada pengetahuan umum.


Ralat : Tajuk d atas Skandal Seksa..bukan skandal seks..maaf d pinta atas kesilapan yang tak d sengajakan...dan gambar hiasan je tu..

No comments:

Post a Comment