Wednesday, September 12, 2012

TERKINI ! ZINA ANAK TIRI !! PEMIMPIN UMNO D TAHAN POLIS ?!!

AAKJ ; Mohon Kepastian mengenai berita ini !! Hukum saja kalau beliau bersalah..sama dengan kes ni ;

Baca d SINI kes dakwaan mangkok kat bawah ni bekas calon PKR dari Pahang yang d tuduh berzina dengan anaknya sendiri bawah umur...hehe aakj tak tuduh...masih dalam kes...siasat..biar adil...hehe sekali baca nak sama plak kes ni dengan kes d bawah..apapun mohon sabar..kita biarkan polis jalankan siasatan..kes nuar pun tak settle lagi langgan pelacur tu muahaha




Naib Ketua Pemuda PAS Negeri Terengganu Ustaz Kamaruzaman Abdullah berkata beliau diberitahu Setiausaha Kerja (SUK) Umno Bahagian Hulu Terengganu telah ditahan oleh pihak polis.

Katanya, SUK Umno itu ditahan kerana disyakki melakukan perbuatan terkutuk sumbang mahram dengan anak tirinya.

“Pagi tadi saya pergi beraya di balai polis Kuala Berang,  dia berbisik kepada saya…. (katanya)Ustaz tahu tak…. ..SUK Bahagian Umno Hulu Terengganu kena tangkap, (sekarang) ada di lokap,

“beristeri dua orang dah, tapi dia lakukan sumbang mahram dengan anak tirinya,”ujarnya menceritakan kepada para hadirin.

Menurutnya, pihak polis telah menjalankan siasatan ekoran dari aduan yang diterima daripada bapak saudara perempuan terbabit.

Kataya, apabila polis menjalankan siasatan, didapati budak perempuan tersebut  mengandung dan telah pun melahirkan anak.

Ustaz Kamaruzaman yang juga Ketua Dewan Pemuda PAS Hulu Terengganu berkata demikian ketika beliau menyampaikan ucapan dalam Majlis Pidato Khas Memperingati Peristiwa Ahzab di Kampung Banggol Binjai, Tepoh, dekat sini pada Ahad malam 9 September.

Beliau yang dihubungi semalam, Selasa 11 September,  mengesahkan perkara tersebut.

Ustaz Kamaruzaman juga memaklumkan, ada pihak tertentu yang sedang berusaha memujuk bapa saudara perempuan supaya menarik balik laporannya kepada pihak polis.


SUMBER

5 comments:

  1. Duit & betina .. Tak dapat dipisahkan .. Keperluan manusia

    ReplyDelete
  2. APABILA LAPURAN POLIS SUDAH DIBUAT.TAK AKAN ADA TARIK BALIK LAPURAN.TAK AKAN ADA JUGA DIBATALKAN.

    ReplyDelete
  3. Huhuhu hasil iklan harakah yg pak cik ni baca masa dalam pkr dulu..

    ReplyDelete
  4. Hehehehehe.. tggu.... KP Pas kantoi menipu!!

    ReplyDelete
  5. tua nak mampos! x sedar diri! sama je dgn vip dkt luar sana!

    ReplyDelete