Label 10

Home » , » Terkini : Husam Kambing Bakal Di Lantik Exco Semula?

Terkini : Husam Kambing Bakal Di Lantik Exco Semula?

Written By AAKJ on Tuesday, August 13, 2013 | 9:30 PM


kebabomMMM !! perghHH !! bergegar seluruh signboard yang ada d negeri Kelantan..signboard janji munafik..signboard Stadium, Hiway Rakyat dan signboard Landasan Keretapi Laju..semuanya idea Husam Kambing...bakal terlaksana hahahaah tuuuihhhh luga wehhh

Menurut sumber yang tidak rasmi, Menteri Besar Kelantan bakal buat rombakan 'Kabinet Exco' besar-besaran..."..tidak ada yang mampu menandingi kehebatan Husam Kambing bab ekonomi negeri.." - sumber pakatan.

Aakj nok sukko wehh..bab ekonomi? hahahaha Yang Berhormat lain lulusan apa? lulusan serupo dengan Mahfuz ke hahaha..

Ada sumber mengatakan rombakan ini ada kena mengena dengan asakan 'kem Nik Aziz' yang kononnya tidak ada sorang pun wakil Nik Aziz dalam barisan Exco yang d lantik baru-baru ini oleh Menteri Besar yang baru.

Menurut sumber lain, kedudukan Husam Kambing sebagai Naib Presiden Parti seolah-olah d rendahkan martabatnya bila beliau tidak d lantik sebagai Exco Kerajaan Negeri yang mana jawatan itu d sandangnya sudah berpenggal.

"..Menteri Besar Kelantan yang baru ni takut kat Nik Aziz...atau dia serabut perut mendengar bebelan Nik Aziz setiap hari?"- tambah sumber.

Apapun kita tunggu dan lihat..benarkah dakwaan ini..benarkah ribut dalaman parti ini bakal berlaku atau semuanya sekadar sandiwara atau Sultan Kelantan sudah berjaya d pujuk ?

Terlalu banyak janji munafik yang belum selesai..mungkin team Menteri Besar yang baru nak kenakan Husam Kambing supaya selesaikan janji munafik ini atau mungkin ada tawaran rasuah dalam setiap projek yang d janjikan pada semua Adun Pas?..kita sesama tengok nanti !!

Jangan lupa baca yang ni juga..klik d SINI dan anda akan faham senario Kelantan !




Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger