Label 10

Home » » "Minta YB Jabi Mati.." - Penganut Pakatan Haram..Nauzubillah !!

"Minta YB Jabi Mati.." - Penganut Pakatan Haram..Nauzubillah !!

Written By AAKJ on Thursday, August 1, 2013 | 4:00 PM



Entah apa yang ada dalam kepala anjing kurap dap ni..opss maaf aakj berpuasa haha..tapi better than doakan kematian makhluk Allah yang lain.

Mungkin mangkok taik ni dah berulat otaknya..atau mungkin dia ni jenis makan makanan haram, atau mungkin jenis yang otaknya dah d liwat dek kerana ceramah politik songsang..entahlah..nak kata muda..dah tua..dah berbini pun mangkok taik ni.

Menurut sumber, mangkok taik ni orang Kuala Besut dan kenyataan ini keluar hanya kerana tak puashati dengan Adun Setiu, YB Iskandar Jaafar..yang kerap turun ke Kuala Besut menbantu BN dalam PRK baru-baru ini..

Mangkok taik pakatan haram ini tak pernah baca kitab atau tak pernah dengar tang hadis atau firman tentang DOA KEMATIAN ke atas orang lain kot..tu yang aakj tak berapa nak marah huhu..

Ustaz Aakj yang mengajar tanpa bayaran pernah ceritakan dalam kuliah subuhnya ; 

"Allah amat murka pada sesiapa saja yang doakan kehancuran atau kematian pada makhluk ciptaannya walaupun doa itu datangnya dari Nabi yang d utuskanNya.."

"..ada Nabi yang d tarbiayah oleh Allah swt bila mereka doakan kehancuran ke atas ummatnya sendiri.."

Nak aakj senaraikan dari kitab mana ke ? huhu pergi cari sendiri guru yang mursyid..guru yang mengajar ilmu tanpa letak tin milo !!!

Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger