Label 10

Home » » Kembalikan ISA & Ordinan Darurat : Pemimpin Pakatan Haram Menggelupur !!

Kembalikan ISA & Ordinan Darurat : Pemimpin Pakatan Haram Menggelupur !!

Written By AAKJ on Friday, August 2, 2013 | 3:30 PM




Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA) dan Akta Ordinan Darurat (EO) tidak perlu diperkenalkan semula bagi menyelesaikan masalah jenayah berat, terutamanya melibatkan senjata api yang makin meningkat kebelakangan ini.
Tuan Ibrahim Tuan Man mendakwa, akta tersebut tidak boleh dikembalikan kerana kedua-dua akta ini bersifat zalim, mudah disalahgunakan untuk tujuan lain dan tidak adil dari sudut Islam. Satu alasan yang entah mana dalil yang d gunakan pun aakj tak tahu..sedap mulut je puok kera ni keluarkan dalil

Pas lebih cenderung mempercayai penjenayah mendapat bekalan senjata melalui sindiket haram akibat kelemahan pemeriksaan di pintu-pintu masuk ke negara ini.

“Oleh itu, Pas menggesa semua pihak berkuasa untuk bekerjasama dan mencari jalan yang lebih efisien untuk mencegah penyeludupan masuk senjata api,”
Tian Chua berkata, cadangan untuk memperkenalkan semula ISA tidak wajar perkara itu dibangkitkan kerana sudah tiada nilai untuk diperdebatkan.

“Perkara ini sudah tiada isu untuk dibangkitkan, saya yakin pemimpin BN juga tidak bersetuju cadangan untuk perkenalkan kembali ISA.

“Tidak ada alasan kukuh supaya kembalikan semula ISA,”
Bagi Aakj..semuanya dah nampak gabra..kalau ISA & Ordinan Darurat d kembalikan maka adalaa puok kera yang mati menahan gian tak boleh menghasut rakyat lagi !!

KEMBALIKAN ISA & ORDINAN DARURAT !!


Share this article :

+ comments + 1 comments

Anonymous
August 2, 2013 at 4:41 PM

Kembalikan ISA... tak perlu layan kepala hotak pembangkang...

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger