Label 10

Home » » Foto Ahli Kumpulan "Kerajaan Allah" Yang Cuba Rampas Istana Agong

Foto Ahli Kumpulan "Kerajaan Allah" Yang Cuba Rampas Istana Agong

Written By AAKJ on Tuesday, August 6, 2013 | 4:00 PM





Semalam kumpulan yang d kenali sebagai Panji Hitam Dari Timur Empayar Langkasuka Nusantara d tahan kerana "Cubaan rampas Istana Yang D Pertuan Agong"..klik d SINI

Hari ini aakj terima email dari anonymous..katanya inilah 'ninja' yang kononnya mempunyai surat watikah SAH bahawa mereka adalah pewaris sebenar takhta Yang Di Pertuan Agong Malaysia.

Email itu juga turut sertakan surat watikah pewaris..gilOOO !! tu saja aakj boleh cakap. Dah hampir 45 tahun aajh hidup dalam tanah yang bertuah ini..seumur itulah aakj melihat perkembangan Kerajaan Malaysia yang mempunyai tradisi unik..sistem Raja Berpelembagaan dan bagaimana amannya sistem giliran takhta Yang Di Pertuan Agong.

Tiba-tiba sahaja ada puok yang mengaku kononnya mereka adalah pewaris yang sah..kalau lihat nama-nama yang d tangkap..mereka datang dari pelbagai negeri dan pelbagai latarbelakang..

Namun bila aakj perati surat yang kononnya watikah maka aakj rasa ada yang tak berapa betul samada dalam otak ketua mereka atau pengikut mereka d bodohkan.

"Kerajaan Allah"..perghHHH mudah je puok ni namakan kumpulan mereka..kalau tak silap kumpulan ni sentiasa bersama puok kera Bersih Bersiri..mohon pihak Polis periksa betul-betul..malah rasanya d siri Bersih terakhir atau himpunan Padang Merbuk..team ini telah d tahan..

Anda baca sendirilah surat perakuan mereka d atas..jangan gelak..pandang serius..hehe puok ni kalau d biar kita bimbang akan jadi kes macam Bukit Jenalek !!

Kiranya ada d tempat anda kumpulan ini maka terus ke Balai Polis..lapor segera..TQ !
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger