Label 10

Home » » Video : Pengasas Arab Malaysian Mati Di Pangkuan Isteri, 6 Das Tembakan Di Lepaskan !!

Video : Pengasas Arab Malaysian Mati Di Pangkuan Isteri, 6 Das Tembakan Di Lepaskan !!

Written By AAKJ on Tuesday, July 30, 2013 | 10:30 PM


IMG-20130729-WA0016-picsay
Hussain Ahmad Najadi. Umur 75 tahun dan isteri Cheong Mei Kuan,49 tahun telah ke kuil cina Ceylon Kuan Yin temple no 4 lrg ceylon, KL atas permintaan penjaga tokong bernama Lim Sook yee untuk bincang dengan seorang lelaki cina bernama Dato Richard Morais berhubung pembelian saham harta kuil cina kedai 3 tingkat di jln berangan sebanyak Rm300, 000 ribu.

Perjumpaan antara arwah, isterinya dan Dato Richard mengambil masa lebih kurang 20 minit dan Dato Richard telah keluar dari kawasan kuil. Selepas itu si mati dan isteri telah duduk di kuil cina dgn penjaga kuil utk bincang hal selanjutnya.
Selepas beberapa minit si mati dan isterinya berjalan ke kereta dekat kawasan parking telah di tembak oleh satu lelaki cina. Si mati terkena dua das tembak  dengan senjata 9mm luger di dada dan 4 das di bahagian rusuk kiri manakala isteri kena tembak satu das di pergelangan tgn kiri dan satu das di peha kanan.
Suami mati di tempat kejadian manakala isterinya terima rawatan di hospital Tung Shin.
Suspek di percayai 3 lelaki cina lingkungan umur 35-40 thn yg dtg dan tunggu luar kuil cina semasa perjumpaan simati dgn Dato Richard diadakan.
Motif sebenar belum pasti tetapi di percayai mungkin ada kaitan dgn wang pampasan Rm300 ribu yg di tuntut dari pihak kuil sejak kebelakangan ini.
Kes ini masih lagi dalam siasatan Polis.
Kembalikan ISA, kembalikan Ordinan Darurat…sebelum kita menjadi semakin gawat! 

video mynewshub
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger