Label 10

Home » » Sidang Dun Selangor : Azmin Ali Kritik Kerajaan Kalid Gagap Tambah Bajet Baru RM700 Juta !!

Sidang Dun Selangor : Azmin Ali Kritik Kerajaan Kalid Gagap Tambah Bajet Baru RM700 Juta !!

Written By AAKJ on Tuesday, July 2, 2013 | 10:30 AM


Dalam sessi perbahasan titah Tuanku Sultan Selangor semalam, Azmin Ali dengan tegas mengkritik Kerajaan Selangor d bawah Kalid Gagap berhubung dengan Bajet Tambahan yang d bentangkan sebanyak RM700 Juta...bajet yang d luluskan dahulu RM1.4 Billion.

Nampak gaya Bajet RM 1.4 Billion dulu tak cukup lagi rupanya..atau puok kera ni terkena badi atau syndrom 'salah kira' atau 'silap mesin kira' seperti yang terjadi pada DAP dalam mesyuarat Agong mereka..?  Azmin Ali cuba buat penampilan 'hero rakyat' bagi penggal ini nampaknya..

Jelas, tak perlu d suluh dengan 'sportlight'..Azmin cuba malukan Kalid Gagap dengan kononnya beliau tak bersetuju dengan cadangan Bajet Tambahan tersebut.."..ini bakal menimbulkan persepsi negatif rakyat terhadap lemahnya perancangan kewangan negeri.." sambung Azmin lagi..

Krisis peribadi antara Azmin dan Kalid nampaknya berterusan ke dalam Sidang Dun..malah yang jelas..Azmin juga d beritakan menolak jawatan Pengerusi anak syarikat milik kerajaan negeri..Azmin tunjukkan protesnya terhadap Kalid Gagap tanpa berselindung lagi.

Bagi Kalid Gagap..beliau mengambil pendekatan TIDAK MENJAWAB terhadap soalan Azmin mengenai Bajet Tambahan tersebut..

Fakta menarik mengenai tambahan RM 700 Juta tersebut yang mana banyak yang tak masuk akal dan nampak seperti 'alih duit untuk politik' ada d SINI

Share this article :

+ comments + 1 comments

Anonymous
July 2, 2013 at 3:03 PM

itukan kehendak penyokong pembangkang.. melayu pas pkr anda sokongkan.... makin byk la org roket kaya.. tanah tergadai la kat cina.. hahaha

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger