Label 10

Home » , » #PRKKualaBesut : Kemana Azhar Idrus Menghilang

#PRKKualaBesut : Kemana Azhar Idrus Menghilang

Written By AAKJ on Tuesday, July 23, 2013 | 12:00 PM


KENA TIPU !! gebang saja yang kuat kononnya Azhar Idrus nak datang ke Kuala Besut untuk Ceramah Grand Finale Pas sempena Pilihanraya Kecil Dun Kuala Besut tapi saat menjelang ceramah beliau..satu Banner hapak pun tarak.

Dalam jadual ceramah..nama Ustak Cari Makan ini berganding bahu dengan Nik Aziz..kononnya mampu tarik ribuan manusia Kuala Besut untuk mendengar Fatwa Karut yang bakal keluar dari mulut longkang tokoh ulama yang d cipta melalui parti yang lacurkan Islam demi undi !

Aakj pernah katakan bahawa Ustak Cari Makan ini bukan bodoh bab $$$..ahli Pas patut dah boleh pikir kat mana perjuangan mangkok ni sebenarnya..saat Pas Kuala Besut perlukan bantuan beliau yang kononnya mampu 'swing' pengundi atas pagar, Ustak Cari Makan ini tak sanggup berkorban datang tanpa bayaran ?

Ahli Pas seluruh Malaysia yang minat sangat kat beliau patut dah boleh bertanya mangkok ni..selama ini siapa yang naikkan nama beliau sebagai seorang Ustak yang popular ?

Bermula dari buka kitab d kuliah atas surau yang pendengarnya tak sampai pun 20 orang hingga mampu berceloteh hapak d Stadium dengan puluhan ribu pendengar..dari manusia yang tiada apa pun kelulusan Agama d mana-mana university dalam dunia ni hinggakan d angkat seolah-olah ULAMA FATWA DUNIA yang mampu berfatwa apa saja..siapa yang buat mangkok ni sebegini rupa ?

Bayangkan, saat Jentera Husam Kambing memerlukan beliau untuk tarik pengundi..Mangkok ni senang lenang berada d pentas KORPORAT d Shah Alam dengan menjadi TUKANG BERI HAMPER RAYA !

"..dah jadi Ustak Korporat dia sekarang ni.." - Jentera Bilik Gerakan Pakatan sambil tunjukkan pada aakj keratan gambar Azhar berada d Shah Alam semalam.

"..sejak tambah bini yang ke 3 ni, dia jarang keluar dari Selangor..maklumlah bini baru orang Selangor.." sinis sumber Bilik Gerakan Pakatan



Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger