Label 10

Home » » Pembunuh Upahan Berleluasa : Siapa Yang Bersungguh Nak Hapuskan I.S.A ?

Pembunuh Upahan Berleluasa : Siapa Yang Bersungguh Nak Hapuskan I.S.A ?

Written By AAKJ on Monday, July 29, 2013 | 9:29 PM


Lagi satu kejadian tembak mati d Malaysia ! Kali ini d KL, berhampiran Kuil Cina, klik d SINI.

Ini bukan kes pertama dalam sebulan dua ini malah seolah-olah statistik menunjukkan seminggu sekali mesti ada yang kena tembak mati, samada pembunuh upahan itu menggunakan motorsikal ataupun pembunuh menunggu d tempat laluan mangsa.

'Traffic Light' d lihat antara lokasi 'hotspot' terbaik untuk pembunuh menyelesaikan tugasan membunuh tanpa sedikit pun rasa belas ehsan terhadap mangsa. 

Bagaikan pembunuhan bersiri walaupun antara mangsa yang d tembak tidak mempunyai apa-apa kaitan langsung. 2 orang Guru d Kelantan, satu hidup dan satu mati d tempat kejadian.

Mangsa yang berbangsa India juga turut d tembak dan mati d tempat kejadian pada bulan lalu. Semuanya nampak sama saja cara mereka d bunuh..apakah pembunuh upahan yang sama atau pembunuh mempunyai pertalian antara satu sama lain ?

Kalau d renungkan kembali, kejadian tembak mati ini mula menjadi-jadi sejak tahanan ISA d lepaskan akibat desakan puok kera yang kononnya canang ISA adalah undang-undang yang zalim. Tahan tanpa bicara.

Pakatan Haram berjaya nampakkan pada rakyat Malaysia bahawa tahanan ISA hanyalah TAHANAN POLITIK yang d tahan kerana kesalahan Hasutan yang mampu mencelarukan keamanan negara. Puok Pakatan Haram tidak pernah nampakkan bahawa siapa sebenarnya antara tahanan yang d tahan mengikut ISA? 

Kepala Kongsi Gelap dan Penjenayah yang berbahaya antara tahana ISA yang d lepaskan baru-baru ini dan apakah ini sebenarnya yang Pakatan Haram inginkan kerana menurut sumber rapat, Pakatan Haram banyak menggunakan puok Samseng ini dalam kempen PRU13 ?

Apakah kita sebagai rakyat Malaysia ingin melihat senario Industri Pembunuh Upahan ini berkembang dengan pesat ?

Apakah kita tidak mahu buat HIMPUNAN KEBANGKITAN RAKYAT MALAYSIA yang waras..desak Kerajaan BN supaya kembalikan ISA dengan segera !!

Perati betul-betul..ada tak puok kera ni sawan tentang berita pembunuhan seperti ini ? 

Kenapa mereka sepi? 

kenapa puok kera ni buat-buat tak nampak dan tuli tentang isu ini..

Kenapa mereka lebih sanggup nak teruskan Himpunan Anak Babi Siri ke 4 d bulan September ?

Aakj seru pada UMNO..seru pada NGO dan seluruh rakyat Malaysia yang cintakan kedamaian..Jom kita BERHIMPUN dengan aman dan desak supaya Kerajaan BN kembalikan ISA !!






Share this article :

+ comments + 3 comments

Anonymous
July 29, 2013 at 11:52 PM

kerajaan kepimpinan najib x bijak...itu masaalahnya..

Anonymous
July 30, 2013 at 2:13 AM

saya berdoa kpd Allah.. org yg mendesak menasihat dan menghapus ISA dgn tujuan tertentu akan menerima nasib yg sama..amin

mereka semua meletak nyawa rakyat dlm bahaya.. puas sudah semua pemimpin islam pembangkang.. puas sudah semua punahsihat kerajaan.. puas sudah najib sekeluarga..

Anonymous
July 30, 2013 at 5:25 AM

kita pakat doa agar ketua2 kongsi gelap dlm dap, pkr dan pas kena bunuh mcm tu juga, kalau tidak mrk pun keluarga mrk agar kepala berulat mrk itu dpt faham BHW PTGNYA ISA ITU.

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger