Label 10

Home » » JAKIM Wajib Dedah Siapa Pemimpin Yang Menganut Syiah

JAKIM Wajib Dedah Siapa Pemimpin Yang Menganut Syiah

Written By AAKJ on Sunday, July 28, 2013 | 11:00 AM


Pemimpin kanan PAS dikenal pasti sebagai tokoh politik yang dikaitkan dengan gerakan Syiah di negara ini seperti didedahkan Kementerian Dalam Negeri (KDN), kelmarin.

Beberapa sumber agensi penguatkuasaan termasuk Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (JAKIM) mengesahkan pembabitan pemimpin terbabit dalam gerakan Syiah di negara ini, namun masih berselindung di sebalik fahaman Ahli Sunnah Wal Jamaah.


Berita yang aakj ambil keratannya d atas tu sudah cukup untuk membuktikan bahawa JAKIM mempunyai bukti yang cukup kukuh mengenai penglibatan Pemimpin Kanan Pas yang meninggalkan Sunnah Wal Jamaah dan memeluk ajaran Syiah yang ternyata sesat. 

Tak perlulah kita nak buat andaian dengan cerita yang tersebar bahawa ada Syiah yang tak sesat..Tok Guru Aakj kata..semuanya sesat dan amat bahaya..ekstrim dan berselindung d sebalik Jubah dan Serban yang bukannya Jubah dan Serban seperti yang Nabi saw pakai !!

Aakj harap JAKIM perlu bertindak segera..usah buat rakyat terutamanya ummat Islam d Malaysia tertanya dan tambah dosa dengan andaian sendiri tentang siapa Pemimpin Kanan Pas yang dah sesat kerana menganut ajaran Syiah ini.

JAKIM tak wajar biarkan polemik ini berpanjangan dengan bersandarkan TAKUT Kerajaan Iran tempat Syiah membiak tu marahkan Kerajaan Malaysia kalau tindakan d ambil. Perlu d ingat, Kerajaan Arab Saudi pun tak hiraukan tekanan dari Iran agar terima mereka sebagai Islam yang sama dengan Sunnah Wal Jamaah.

Aakj tak perlu letak 'dalil' bahawa Syiah ini sesat, terlalu banyak, cukuplah satu saja dalil atau bukti bahawa puok kera ni sesat..SYIAH TOLAK SAHABAT NABI saw kecuali Saidina Ali r.a.

Bukan setakat puok kera ni tidak iktiraf Abu Bakar, Umar dan Uthman sebagai Sahabat dan Khalifah Mukminin..mereka juga turut melontarkan fitnah yang amat dasyat dengan mengatakan ketiga-tiga Khalifah Mukminin ini kufur..nauzubillah !!

Malah yang lebih teruk lagi..dalam satu kitab karya Ulama Syiah yang karut turut menyatakan bahawa Allah tersalah turunkan wahyu kepada Muhammad saw..sepatutnya wahyu perlantikan Nabi itu turun kepada Ali Karamamullah..nauzubillahhiminzaliq ! 




Apakah JAKIM atau KDN nak tunggu hingga tak mampu d bendung lagi kerana akhirnya isu sesat yang nyata ini akan jadi isu politik dan golongan sesat ini akan berselindung atau minta bantuan dari Parti Politik tertentu yang akhirnya UNDI sebagai bahan cagaran !!

Aakj dengar dah 300,000 penganut sesat Syiah d Malaysia..satu angka yang wajib dan wajar d beri perhatian serius !!
Share this article :

+ comments + 3 comments

July 28, 2013 at 11:51 AM

Syiah sesat!!!
Apa nak tunggu lagi?
Ambil tindakan!!!
Dan selepas tindakan diambil, tindakan apa?
ISAkan mereka semua?
Penjarakan mereka semua?
Apa lagi?
Kalau dah sesat ambillah tindakan!!!
Yang Sunni pun banyak yang sesat!!!
Ada yang kata Hudud tidak ada dalam Quran!!!
Menutup aurat bukan dari ajaran Islam!!!
Yusoff Al Qardawi itu Muktazillah!!!
Kalau Islam memerintah, mundurlah negara ini!!!
Tak ambil tindakan ker?

Anonymous
July 28, 2013 at 12:06 PM

Ada je orang nak belit....ngko syiah ke suhaimi?

Anonymous
July 28, 2013 at 9:32 PM

Adakah Shuhaimi juga Syiah?...Lain macam je komen...Admin, sila siasat..

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger