Label 10

Home » , , » #PRK Kuala Besut : Foto Kehadiran Mahasiswi Pas Lebih Awal Dari Jangkaan

#PRK Kuala Besut : Foto Kehadiran Mahasiswi Pas Lebih Awal Dari Jangkaan

Written By AAKJ on Friday, June 28, 2013 | 10:00 PM


Tadi aakj ada ceritakan d SINI..bagaimana 'hausnya' nak kemenangan Pilihanraya Kecil Kuala Besut kali ini.  Ini foto yang d ambil petang tadi, sekumpulan Mahasiswi yang d upah untuk menjadi Jentera Pas..khabarnya berselindung d sebalik Program Keluarga Angkat !!

Aakj tak pasti, apakah ini musim cuti semester atau Mahasiswi ni menipu untuk ponteng kelas dan menipu keluarga kononnya ada tugasan University atau Kolej.

Berseluar jeans lusuh dan ketat !! hahaaha opsss sori..bukan nak gelakkan depa tapi teringat apa yang puok kera ni kata kat Puteri UMNO..kini Allah balas Cash hinaan mereka terhadap Puteri UMNO selama ini dan program ini juga adalah program CIPLAK dari Puteri UMNO.

Aakj nak tanya pun tak dapat..Mahasiswi ini d jaga dengan ketat oleh abang-anag lebai yang mata mereka tak lekang dok meliar tengok 'ikan bilis' yang telah rosak otaknya..Mahasiswi ini memilih politik melebihi pelajaran mereka.

"..alaaa apa susah..kalau gagal belajar..jadi bini No 3.." - ujar pak cik yang turut menggeleng kepala melihat Mahasiswi yang baru je sampai dengan Van milik Pas yang bukannya dari Kuala Besut itu.

Aakj tertanya dalam hati..Pas dah mula awal ni..mana UMNO ?!! hehe


Share this article :

+ comments + 1 comments

Anonymous
June 29, 2013 at 5:06 PM

Pemuda Umno dok sibuk main sukan dok sibuk beri masker jerubu.. itu ajela yg dengo.. moga Umno Terengganu segera bertindak.. pemuda Umno negeri tak payah tunggu pusat.. jln terus bergerak terus... saya masih ingat kj tak berbunyi sebelum pru diam membisu..org lain buat kerja. Umno dihentam teruk oleh nuor dap pakatan. Kita di rumah geram cemas sakit hati semua bercampur menjadi satu. Bah kelihatan condong ke sana.. saya memohon kebesaran Allah sekali lagi Umno menang dan meneruskan perjuangan arwah yg telah pergi dulu..

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger