Label 10

Home » , , » Kuala Besut Mula Di Banjiri Jentera Luar Pas !!

Kuala Besut Mula Di Banjiri Jentera Luar Pas !!

Written By AAKJ on Friday, June 28, 2013 | 4:00 PM


pergHHH !! khabar yang aakj terima dari sahabat-sahabat d Kuala Besut..dah mula kelihatan ramai 'jentera Pas" dari luar mula masuk dan merayau dalam kampung d Kuala Besut.

Mereka mula berlonggok d kedai kopi dan juga restoran makanan laut d Kuala Besut..mereka bukan sekada berlonggok..mereka dah mula perang saraf d kedai makan atau d warung kopi..bercakap dengan suara yang kuat dengan niat semua yang ada dalam kedai makan tu dengar apa yang mereka cuba sampaikan.

Mereka ni guna teknik 'ceramah kelompok' lebih awal kerana bimbang d bulan puasa nanti mereka tidak punyai banyak masa untuk sebarkan dakyah perjuangan karut mereka.

"..kita nak makan petang pun serabut perut..dengar puok ni tabur fitnah.." - pengunjung restoran makan laut

Jentera upahan ini khabarnya dari Kelantan, mereka juga mula meracuni pemikiran pengundi bahawa Pas bakal menang besar dan bakal ambil alih Kerajaan Terengganu walaupun terikat 16-16..puok kera ni mula nak jual nama Istana..kononnya Istana Terengganu bakal setuju Pas jadi Kerajaan Negeri kiranya Pas menang..

Jentera Upahan ini juga sibuk bertanya sewa rumah untuk d jadikan bilik gerakan ketika hari kempen nanti..

"..nak guna masjid dan surau sebagai tempat penginapan, Kerajaan BN takkan benarkan..Rumah Allah tu..susahlah jenis Kerajaan Toghut.." - sinis jentera upahan Pas.

Bagi aakj..Kerajaan BN Terengganu jangan benarkan puok kera ni nak guna Masjid dan Surau sesuka hati..waima Azhar Idrus nak mengajar..jangan beri..Kelantan pun tak benarkan azhar mengajar d Masjid dan Surau kerana tiada TAULIAH..mana mangkok tu ada pengkhususan kelulusan..setakat cerita kedai kopi dia bertalaqi dengan 12 Guru Agama..siapa pun boleh reka cerita !

Cukuplah Kerajaan BN Terengganu beri kebebasan Azhar memijak..membalun..menghina BN dan paling teruk..mangkok taik dap tu mengeluarkan Fatwa yang Kerajaan BN ini kerajaan zalim..

Menteri Besar Terengganu..tolonglah lihat perkara ini..aakj dah suarakan sepenggal yang lalu..

Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger