Label 10

Home » , » #KL622 UpDate : Foto Pemimpin Anak Muda Kera Bersantai Ketika Yang Lain Berpanas Di Padang Merbuk !!

#KL622 UpDate : Foto Pemimpin Anak Muda Kera Bersantai Ketika Yang Lain Berpanas Di Padang Merbuk !!

Written By AAKJ on Sunday, June 23, 2013 | 1:18 PM


perghHHH !! Pemimpin anak kera muda yang kononnya berjiwa rakyat..berjiwa 'anwar' ..tuuuiHHH dok berteduh dengan muka bersih dan bugar..baru bangun tido..cari tempat yang selesa dan lepak dengan anak kera yang lain !! semua tertipu !!

Khabarnya mangkok ni tak sanggup ke Padang Merbuk sebab tak sebulu dengan Bard beruk..Padang Merbuk tu khabarnya telah d book oleh puok Bard Beruk..so team mangkok ni tak dapat merasa 'pejuangan padang merbuk' kali ini..

Malah menurut sumber..Bard Beruk d katakan taknak d tenggelami oleh mangkok ni yang semakin popular d kalangan anak-anak kera muda pakatan haramjadah ni.."..manalah tahu..penggal depan dia bakal jadi calon PRU.." - sumber..itulah makanya Bard Beruk rasa terancam kerana beliau d katakan nak cuba lagi sekali penggal depan !

Bard Beruk kalah teruk baru-baru ini kerana d katakan d tentang sendiri oleh pas Penang..yelah siapa Bard Beruk ? Cikgu lulusan Maktab ? hanya kerana mulut celupar..berani seranah dan serang BN dalam ceramah maka nama naik..

altAsQoWObykpsHakUZp_-hX0Ea81YgLH4JuUN5EYjG_O7R

Anda nilaikan sendiri..foto d atas dan d bawah..nilaikan dari segi LAKONAN dan SADIWARA antara keduanya..masing masing berebut nak duduk d 'sebelah' Anwar !!



Share this article :

+ comments + 1 comments

Anonymous
June 23, 2013 at 1:27 PM

berebut duit haram...kuasa dunia..mati no2.... dah tau pasti mati tak peduli..

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger