Label 10

Home » , » #KL622 UpDate : Anggota Keselamatan Tidak Pernah Merungut !! Salute !!

#KL622 UpDate : Anggota Keselamatan Tidak Pernah Merungut !! Salute !!

Written By AAKJ on Sunday, June 23, 2013 | 7:42 PM



Sebagai rakyat Malaysia..sebagai anak Melayu..aakj tak pernah hilang rasa hormat pada Anggota Keselamatan Negara..samada PDRM, ATM atau mana-mana Penjawat Awam yang terlibat secara langsung dalam apa juga peristiwa kekecohan yang sengaja d cipta pakatan haramjadah !

Baca apa yang tertera d foto..aakj ambil dari rakan yang sama dengan aakj..menyanjungi tugas mereka..sanggup berkorban walaupun nyawa demi nak lihat negara ini aman ! waima d Lahad Datu..kita semua tahu berapa ramai Anggota Keselamatan Negara gugur syahid demi Tanah Melayu..Tanah Berdaulat !

Apa yang mereka tak terima dari makian puok kera ? Paling hina..mereka d label dengan nama HAIWAN oleh anak-anak kera dalam jagaan pakatan haramjadah..bukan setakat mereka..ahli keluarga mereka juga menerima makian dan kejian yang sama..

Cuma aakj hairan..hehe..bila masa PRU13 baru ni..ramai juga anggota polis yang sokong perjuangan anjing kurap yang menghina mereka..entahlah..tapi aakj belum 'stop' dari menghina anggota keselamatan ni..masih hormat !

Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger