Label 10

Home » , » Jenice Lee : Dap Penuh Dengan Kumpulan Gengster

Jenice Lee : Dap Penuh Dengan Kumpulan Gengster

Written By AAKJ on Tuesday, June 25, 2013 | 8:26 PM


GANGSTER !! SAMSENG TAIK ANJING !! tuuuiHHH itulah nama yang sama kepada sekumpulan manusia yang kononnya kuat bila dapat mengarahkan manusia lain supaya patuh, akur dan 'sujud' taat pada arahan Ketua yang mereka anggap 'Tuhan" mereka..nauzubillah !!

Jenice Lee wajib tampil tanpa rasa takut untuk dedahkan apa yang ada dalam Parti Dap yang d khabarkan d tadbir dengan gaya GENGSTER malah bukan setakat gaya..tapi khabarnya memang wujud 'ketua' kumpulan penyangak dalam parti anak beranak Lim Kit Siang ini...

Menurut sumber, terdapat juga calon PRU13 yang bertanding atas tiket Dap adalah ketua Kongsi Gelap Cina ?

Jenice tak perlu takut untuk dedahkan perkara yang sebenar kalau beliau rasa itu tanggungjawab beliau untuk 'betulkan' Dap dari terus menerus d kuasai oleh kumpulan yang cuba jadikan parti Dap sebagai tempat perlindungan Penjenayah Politik !

Jenice Lee tak perlu masuk MCA atau mana-mana komponen BN..Jenice mampu UBAH DAP tanpa masuk mana-mana parti..Jenice boleh jadi ahli politik bebas !! Ini akan membuatkan Lim Kit Siang dan anaknya Guan Eng bakal tak tidur malam sepanjang penggal PRU14 !!

Tahniah Jenice..anda memang berani !!

Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger