Label 10

Home » , , » Foto : Wanita Pas Berpurdah Mulut Macam Ciba# !!!

Foto : Wanita Pas Berpurdah Mulut Macam Ciba# !!!

Written By AAKJ on Saturday, June 29, 2013 | 2:00 PM



Purdah gangstar.. itulah gelaran yang layak diberi kepada akak ini. admin sengaja bercerita selepas PRU akan hal ini kerana tak kesempatan dengan banyak urusan kerja. 

Hari terakhir kempen yang lalu pemuda jentera BN Besut ber flash mob di depan Pej Umno Bahagian Besut Jerteh. Flash Mob secara aman untuk meraih sokongan perantau yang pulang untuk mengundi. 

Walaupun kami diganggu oleh konvoi-konvoi Pas yang membuat perarakan secara haram itu kami tabah meneruskannya. Dalam admin asyik merakan peristiwa, datang sebuah kereta kancil yang penuh dengan sticker PAS laju seperti mahu melanggar admin namun kereta itu memberhentikan kereta dengan laju. 

Terperanjat admin didalamnya adalah wanita berpurdah. Sebaik wanita itu berhenti dan membuka cermin keretanya, terus sahaja dia memaki hamun dengan pelbagai perkataan lucah dan kurang enak didengar oleh orang islam yang lain. 

Admin tidak membalas cuma mampu mengambil gambarnya sebagai kenangan peribadi. Yang lebih menyedihkan admin bila wanita itu memaki hamun admin dihadapan anaknya yang masih kecil boleh kita bincang bagaimana masa depan anaknya atau apakah ini ciri muslimah PAS?


Share this article :

+ comments + 1 comments

Anonymous
June 29, 2013 at 5:59 PM

jadi tak heran di bahagian komen...byk yg sebut PUKIMAK kat dia org ni...kata islamik...

tapi kat org kafir...tersengih gigi... angkat roket tinggi tinggi walaupun org kafir tu nak hancurkan islam.....akhir zaman...

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger