Label 10

Home » , » #PRU13 : Foto Terbaru ! Anwar Naik Pesawat Ringan Dua Tempat Duduk Dengan Jantan Mana ?!

#PRU13 : Foto Terbaru ! Anwar Naik Pesawat Ringan Dua Tempat Duduk Dengan Jantan Mana ?!

Written By AAKJ on Saturday, May 4, 2013 | 3:00 PM



woOOO HoooOO !! MewaHHHH !!!

Perangai Anwar memang takkan berubah sampai bila-bila..orang tua cakap..kalau hati dah zulmat hitam pekat dan niat untuk berubah tidak ada maka inilah jadinya. Perangai dapat yang baru..yang lama d tinggalkan. 

Dapat jantan baru, jantan lama d liwatnya !
Dapat pelacur baru..pelacur lama yang tak tahu jumlahnya d lupakan !
Dapat bini orang yang baru ? Samsidar d buang tong sampahkan ?

Tak sampai sepenggal memerintah Selangor dan menjawat jawatan Penasihat Ekonomi negeri paling kaya d Malaysia, Anwar dah d hadiahkan sebuah bas mewah oleh Kalid Gagap ! Bukan main lagi masa perasmian yang kononnya itulah kenderaan rasmi yang beliau akan gunakan untuk pusing keliling Malaysia untuk hamburkan fitnah terhadap Kerajaan BN !

Tak sampai bulan selepas Bas Mewah, beliau gunakan Pentas Ceramah Mewah, Lori yang canggih, yang d ubah suai..kononnya nak tunjukkan pada rakyat malaysia bahawa itu sajalah yang dia mampu sediakan untuk bertemu dengan rakyat.

Dulu kecoh bila Anwar dan anjing belaannya naik Jet Mewah ke sana kemari untuk berceramah. Bila fotonya keluar yang dia sedang bergelak ketawa dalam Jet Mewah, cepat-cepat dia kona, katanya itu semua 'hadiah dari jutawan' Sarawak !

Semalam..Anwar tak mampu lagi nak tutup sifat buruknya yang suka bermegah, tak mampu lagi nak tutup sikapnya yang bongkak dan yang penting..memang SAH !! Anwar bukan tak de duit !

Dari mana Anwar ada duit yang begitu banyak untuk menaja anjing belaannya bertanding d PRU13 ?

Dari mana datangnya duit Anwar untuk membayar upah mangkok-mangkok yang lahap duit untuk penuhi padang ceramahnya ?

Gaji sebagai Ahli Parlimen dan Ketua Pembangkang dapat joli katak sebegini rupa ?

Khabarnya..pengundi Permatang Pauh dapat RM3000 seorang dan khabarnya dah pun bayar wang pendahuluan RM1000 beberapa hari yang lalu ? Insya Allah kalau tiada aral..bukti membeli pengundi ini akan aakj bongkarkan hari ini !!

Anwar dalam foto yang aakj paparkan d sini menggunakan pesawat ringan seakan-akan eagle 150..tempat duduk 2 orang..dan tambahan, beliau juga menggunakan sebuah helicopter yang tak pasti, samada dia sewa atau memang kepunyaan beliau sendiri..




Kenapa Anwar sewa pesawat mewah yang ringan dan hanya tempat duduknya ada 2 sahaja ? Wan Azizah naik bas ke atau Wan Azizah d paksa tinggal d rumah sahaja untuk jaga anak-anak atau Anwar memang tak nak lagi TABIAT SEKS LUARBIASANYA d ketahui Wan Azizah ?

Mudah je beliau tipu Wan Azizah..mudah je dia gunakan alasan bahawa hanya kapalterbang ringan ni saja yang beliau mampu sewa..Anwar bebas kemana sahaja..dengan siapa sahaja !






Share this article :

+ comments + 2 comments

Anonymous
May 4, 2013 at 3:36 PM

elok tembak je pesawat tu biar manusia BAU TAIK ni mampos sekali

Anonymous
May 4, 2013 at 4:00 PM

Kira kira 2 tahun yang lalu semasa menghadiri satu majlis perkahwinan diSingapura...selesai saja majlis, Anwar suruh pemandunya menghantar Wan Azizah pulang kehotel dan dia sendiri dengan diringi bodyguard bodyguard merayap kelain tempat.

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger