Label 10

Home » » #PRU13 : Calon Parlimen PKR Kelana Jaya Berceramah Sambil Minta Duit, Calon BN Sumbang Dana Lahad Datu !

#PRU13 : Calon Parlimen PKR Kelana Jaya Berceramah Sambil Minta Duit, Calon BN Sumbang Dana Lahad Datu !

Written By AAKJ on Saturday, May 4, 2013 | 1:00 PM



HILANG AKAL !! gilOOO !! Belum jadi Wakil Rakyat dah mula menyusahkan rakyat..dah mula meminta..dah mula tunjukkan bahawa selama sepenggal lagilah rakyat kena hulur duit sebagai upah kepada Wakil Rakyat yang datang menjenguk mereka !

Perangai meminta upah untuk datang jenguk rakyat ini dah jadi macam badi kepada keseluruhan wakil rakyat pakatan haram jadah !

Asal ceramah saja..minta duit rakyat...asal minta duit rakyat je mesti ada ceramah haram jadah dari Wakil Rakyat puok kera.

"..kita ingat mereka datang nak beri khabar gembira kiranya mereka d pilih, rupanya majlis ceramah minta sedekah.." keluh ahli pakatan haram yang terasa amat malu.."ini bukan masa yang sesuai..ini nak PRU..minta sedekah juga.." tambahnya lagi..

Wong Cheng, Calon PKR yang bertanding kerusi Parlimen Kelana Jaya, Khalid Samad dan Nik Nazmi, Calon Dun Seri Setia yang juga bertanding atas tiket PKR cuba menumpang kawasan tumpuan ramai d Kelana Jaya, ketika masa makan tengahari..akhirnya GAGAL TOTAL bila yang datang makan tak peduli langsung akan kehadiran mereka.

"kita datang sini nak makan, masa makan kita terhad..bising dan memekak je dengan manifesto bukan janji.." rungut pengunjung yang ingin d kenali sebagai Rawi B !

"..dah sepenggal kita bagi mereka peluang memerintah Selangor, masih nak duit rakyat lagi.." sambung Rawi B








Baca d SINI bagaimana Calon BN kerusi Parlimen Kelana Jaya dan Calon BN Dun Seri Setia yang bertungkus lumus membantu manusia yang memerlukan.

"..membantu sesama manusia tak perlu tunggu kita jadi wakil Rakyat..masa kita jadi pembangkang d Selangor pun kita tetap bantu insan yang lain.." Loh Seng Kok !

Photo: Perjumpaan dengan Rakyat di Majilis Perayaan Vesakhi untuk Penganut Sikh ,Bandar Sunway
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger