Label 10

Home » » Petugas Sukarela SPR Bertindak Sebagai Agen Pakatan Haram !!? - Siapa Nak Tipu Siapa !!

Petugas Sukarela SPR Bertindak Sebagai Agen Pakatan Haram !!? - Siapa Nak Tipu Siapa !!

Written By AAKJ on Thursday, May 9, 2013 | 8:30 PM





Selama ini kita amat hairan mengapa pakatan haram telah menghentam SPR tanpa henti. Mereka cuba mencetus provokasi bahawa SPR bertindak bagi pihak kerajaan Barisan Nasional. Jangan kita mudah tertipu dengan helah mereka ini. Seorang kawan penulis bertugas sebagai “counting” dan “polling” agent di Selangor. Menurut beliau agen dari DAP telah berlagak seolah-olah mereka merupakan Ketua Tempat Mengundi (KTM) manakala KTM yang dilantik bertindak sebagai budak suruhan agen DAP ini.

Bagi membolehkan mereka menguasai dan memonopoli proses pengundian dan pengiraan, mereka telah memburukkan dan mengeji SPR bagi menutup hakikat bahawa sesungguhnya mereka menguasai SPR dengan meletakkan agen-agen SPR yang terdiri dari “Orang” mereka.




Seawal pagi agen SPR balaci DAP telah memeriksa surat sumpah agen Barisan Nasional tetapi mereka tidak perlu memerika surat sumpah agen DAP dan PKR walaupun agen Barisan Nasional membuat bantahan. Agen SPR dengan bongkaknya memberi isyarat tidak perlu memerika agen DAP dan PKR.

Agen DAP telah memantau perjalanan sehingga ketahap mengatur “Q” pengundi dengan memaksa pengundi mengundi dengan cepat, mengarahkan KTM membuat pengumuman setiap lima minit bahawa pengundi yang memakai pewarna kuku segera menanggalkan sendiri sebelum masuk mengundi.

Semasa pengiraan undi pula agen SPR yang jelas merupakan balaci DAP telah bertindak “double standard” dengan memaparkan kertas undi yang memihak kepada Barisan Nasional lebih lama bagi membolehkan Agen DAP dan PKR mencari salah dan membatalkan undi tersebut.

Kita dapat lihat dengan jelas bahawa KTM dengan terketar-ketar terlalu takutkan agen DAP yang berlagak amat angkuh kononnya merekalah paling pandai mengira atas alasan kecinaan mereka sedangkan Mesyuarat Agung CEC yang begitu mudah pun berlaku kesilapan pengiraan yang amat ketara sehingga melibatkan ROS.

Pegangan diktator dan komunis mereka amat ketara dalam tindak tanduk mereka. Kita harus ingat Cina ni lagak aje lebih tapi banyak tong kosong. Mereka tidak mampu uruskan Negara Cina dengan baik sehingga rakyat Cina terpaksa merempat ke Negara lain dan mendapatkan kerakyatan bukan Cina demi untuk survival namun tetap berlagak angkuh kononnya bagus sangat. 


Perpaduan Melayu demi untuk menegakkan Islam dan mendaulatkan bangsa agama dan tanahair kini merupakan jihad kita. Semoga Allah permudahkan segala proses keamanan Negara kita, aminnn ya rabbal alamin.

sumber ;mykmu.net
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger