Label 10

Home » , » Penyokong LGBT Minta Rakyat Malaysia Pakai Baju Hitam Setiap Sabtu !

Penyokong LGBT Minta Rakyat Malaysia Pakai Baju Hitam Setiap Sabtu !

Written By AAKJ on Sunday, May 12, 2013 | 5:00 PM



"tolooonnnnnn...g......pakai baju itam ye baaaang....hari sabtu je"
(jantan layu punya suara kah kah kah)

Mereka juga seperti puok yang tak sabar nak runtuhkan apa yang Kerajaan BN buat selama ini..mereka nak bebas..mereka nak Malaysia jadi negara bebas..boleh buat apa saja dan HALALKAN apa yang mereka perjuangkan selama ini..kononnya mereka juga manusia dan mereka kata HAK ASASI MANUSIA !!

Mereka lupa tentang hukum Islam..sebab mereka bukan Islam lagi..saat manusia tolak hukum Ilahi maka mereka BUKAN ISLAM lagi !

Apakah satu kebetulan atau memang Anwar juga sokong LGBT tanpa selindung, rupanya kempen mereka sama !! Pakai Baju Hitam Hari Sabtu ! Kononnya nak tunjukkan pada Rakyat Malaysia bahawa mereka menolak kemenangan BN d PRU13 !! Mereka tak terima kekalahan mereka dan mereka cuba sembunyikan ikon BN juga kalah teruk seperti Ali Rustam dan Ghani Othman !! 

Mereka cuba alihkan perhatian Rakyat Malaysia bahawa mereka hanya dapat undi solid dari Cina Malaysia tapi mereka gagal dapat sokongan Melayu dan India Malaysia !

Anwar lupa..dia merancang..Allah juga merancang..Anwar lupa bahawa Allah yang buat keputusan bukan Cina Malaysia atau LGBT yang punyai kuasa penentu..Allah yang menentukan segalanya !!

Kepada Rakyat Malaysia, yakinlah doa anda Allah telah terima..doa supaya kaum yang suka seks sejenis ini tidak bermaharajalela Allah tunaikan..doa supaya kafir harbi menguasai Malaysia pun Allah tunaikan..doa supaya manusia yang bertopengkan Islam berjaya memerintah Malaysia GAGAL pun Allah tunaikan..Allah makbulkan..aminnn..terima kasih Allah !!


Photo: Pengakuan Berani Seorang Apek Tua Yang Diliwat Anuwar di Khalayak ramai.

Gambar Ini Dirakamkan Semasa Perhimpunan Haram Meroyan Kalah Pru13 Di Stadium Kelana Jaya Pada Rabu Malam Lalu.

Kesian Tengok Apek Tua ni. Sepatutnya Dah Tua bangka Cubalah Jadi Contoh Yang Baik Kepada Anak-anak Muda. Ini Tidak, Dah Tua Nak Mampus Pun Otak Jadi Benak tak Terbuka Minda Apa Kelebihan Tinggal Di MALAYSIA ni.

Ini Tidak, Memalukan diri Sendiri Yang Tua Bangka Tak Sedar Diri Dengan Gunakan Ayat Yang Bukan-bukan Untuk tarik Perhatian Ramai..
Apalah Kerajaan Malaysia Ni Zalim Sangat Kat Kau Apek Yang Bikin Kau Menggelupur !acam Ni..

Anuwar Tengok Kau Pun Tak Lalu Apek Oii..

Kepada Rakyat Malaysia..baju hitam yang sesuai anda pakai setiap hari sabtu ada d bawah ni..kalu nak tempah bagitaulah..biar dia tahu kita pun mampu pakai baju itam.."Sudah Kalah..Kalah Lah" 




Share this article :

+ comments + 10 comments

ziad
May 12, 2013 at 5:20 PM

tell me where to get the baju... i want one or maybe 2-3 if my friends want it too :)

Anonymous
May 12, 2013 at 5:25 PM

Aik!!! susahlah camne.Kami .sekeluarga selalu keluar berjalan2 dan membeli belah pd hari sabtu dgn tabiat suka pakai baju itam.Lalala.........camno ni!!

Anonymous
May 12, 2013 at 5:48 PM

BUDAYA APA YG NAK DIBAWA NI? WAHAI MELAYU ISLAM..GUNALAH OTAK SIKIT..

Anonymous
May 12, 2013 at 5:57 PM

tambah sikit bro dpn bj tu...APA LAGI LU MAU...

Anonymous
May 12, 2013 at 6:02 PM

Alamak ....
Saya pun mmg kebetulan sentiasa dengan jeans hitam, blouse hitam dan selendang hitam~ Tak nak lah disalaherti sebagai penyokong mereka ni pulokkk ...
Mencik!

Anonymous
May 12, 2013 at 6:06 PM

Serabut sungguh dgn perkembangan politik malaysia hari nih!. Tak habis habis dgn demo -demo.Bilalah nak berakhiarnya perbuatan manusia manusia pembuat kerosakan ni.Tak takut Tuhan sungguh!!

Anonymous
May 12, 2013 at 6:34 PM

KIK KIK KIK


PAKAI HANGGGGGG LA!!!!

May 12, 2013 at 7:05 PM

bila mau tangkap? dia salahkan? dia jahatkan ? apesal x berani tangkap?

Anonymous
May 12, 2013 at 8:49 PM

Teringat aku masa belajar di UCONN USA, puak-puak gay kata siapa pakai seluar jeans pada setiap hari Sabtu, adalah gay supporter.

Macam sama aje....

Anonymous
May 13, 2013 at 12:57 PM

Kenapa tak tangkap je macam Spore? Dulu2 selepas 13 Mei, kalau kelihatan kumpulan lebih dari 5-6 orang di suruh bersurai kalau tidak akan di tangkap.

Mungkin kena keluarkan balik undang2 ni.

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger