Label 10

Home » » "Najib Adalah Syaitan Yang Perlu Di Tolak " - Lim Kit Siang !!

"Najib Adalah Syaitan Yang Perlu Di Tolak " - Lim Kit Siang !!

Written By AAKJ on Thursday, May 9, 2013 | 1:45 AM




Himpunan Kemarahan Anjing Anwar Kelana Jaya !!

Anwar dan sekutu anjingnya tak tunggu lama untuk terus nyalakan api kemarahan ahli-ahli atau penyokongnya yang datang dari seluruh Selangor dan Wilayah Persekutuan. Anwar dan anjing-anjing sekutunya seolah-olah berniat untuk terus alihkan isu pokok..Pakatan Haram Jadah Kalah d PRU13 dan yang nyata parti milik keluarga Anwar tersungkur kali ini !!

Lim Kit Siang babi dalam ucapan membakar semangat bencikan BN kepada anjing-anjingnya berteriak dengan bongkak " Najib adalah Syaitan yang perlu d tolak, betul ?!! "..d sambut dengan penuh salakan umpama anjing kurap yang tak makan tulang beberapa hari.

"Kita tinggalkan politik perkauman, politik rasuah.." itulah antara jeritan bapak babi dap yang cuba tiupkan api agar anjing-anjingnya terus marahkan BN..kononnya BN menipu dalam PRU kali ini.

Entah dari mana angka puok kera ni dapat..mereka laungkan bahawa mereka mendapat 52% sokongan rakyat..aakj naik hairan..mereka kalah dan mereka kata mereka dapat peratusan kepercayaan rakyat lebih tinggi dari BN..gilOO !

Lim Kit Siang bapak babi dap cuba raih simpati dan juga alihkan isu bahawa semua bangsa sokong mereka.."This is not Chinese Tsunami but Malaysian Tsunami.." berbelit Lim Kit Siang cuba membohongi anjing-anjing yang datang untuk menyalak..anjing-anjing yang datang untuk tunjukkan sandiwara bahawa Cina kononnya undi pakatan haram jadah.

Kalau BN menipu..Ali Rustam takkan gugur..Ghani Othman takkan kalah..3 Setiausaha Politik PM takkan tumbang..

Kalau Cina Dap kuat sangat..takkan panglima perang mereka..anjing tambatan mereka seperti Salahuddin Ayub dan Chegu Bard d kuburkan !! Malah yang memalukan, Mat Sabu bertanding d kubu kuat Pas pun kena tanam hidup-hidup !!

Semua pemimpin pakatan haram yang hadir dan menyalak d pentas malam tadi hanyalah ingin selamatkan maruah masing-masing..nak tutup malu atas kekalahan mereka. Mat Sabu boleh menyalak..bukan sebarang salakan..dia naik pentas sebenarnya nak lonjakkan namanya semula kerana bimbang pemilihan parti pas akan datang beliau bakal d tanam lagi sekali !


Embedded image permalink

Sebaik saja habis himpunan babi yang tak puashati kalah d PRU13..aakj terserempak dengan sebuah kereta..Cina kesemuanya..sedang asyik menampal POSTER A.B.U..Asal Bukan UMNO d muka poster Calon Dun Seri Setia..tuuuiHHH !! siap bagi kat aakj lagi supaya tolong tampal..

Baru kita tahu siapa sebenarnya yang jalankan Kempen Benci UMNO !! Rupanya bukan Melayu..pergHHH siapa Rasis d sini !!

Sayangnya kejadian terlalu cepat..aakj snap dengan handphone je foto mereka dan tak clear !! Aakj berani bersumpah d mana masjid dan surau bahawa yang buat kerja ini adalah Cina !!

Puok kera ni nampak sangat takut dengan keputusan PRU13..kerusi UMNO bertambah walaupun pelbagai fitnah mereka lemparkan !! Mereka lupa..orang Melayu masih dan tetap yakin hanya UMNO yang mampu bela nasib orang Melayu d Malaysia ini.

Nak harapkan Pas dan Pkr ? mampus..jual bangsa..jual agama..yang penting mereka kaya raya ketika jadi wakil rakyat !...tuuuuiHHH !!

Embedded image permalink

..bersambung !
Share this article :

+ comments + 18 comments

Anonymous
May 9, 2013 at 2:26 AM

X boleh ke kenakan akta hasutan keatas mereka-mereka ini. Banyak sangat hasutan yang mereka lakukan. X kan polis biar je benda mcm ni? Aku dah rasa x aman dah selagi mereka2 bebas seperti ini di malaysia.

Syaitan tu kan kafir. Melabelkan DS Najib sebagai syaitan secara tidak langsung mengkafirkan beliau. Aku tengok elok je DS Najib solat... Oh lupa LKS kan kafir harbi... Hasil tarbiahan PAS. LKS semakin menerima ajaran PAS sekarang... mengkafirkan orang lain.

Anonymous
May 9, 2013 at 2:36 AM

ABC...
Asal Bukan C...

May 9, 2013 at 2:39 AM

A.B.C.D = Asal Bukan Cina Dap !!

Anonymous
May 9, 2013 at 2:49 AM

kasarnye bahasa...bukanke melayu penih dgn budi bahada..

Anonymous
May 9, 2013 at 3:46 AM

Saya juga geram dan marah.. tapi, marah2 pun klau boleh gunakanlah ayat elok sikit.. anak2 muda skrang mudah ikut bhsa tak elok.. akan datang kita juga yg dipersalahkn..

Anonymous
May 9, 2013 at 5:33 AM

Sedih melihat begini jadinya negara kita.....Segala semangat setiakawan yg dipupuk selama ini, sikap toleransi & bersangka baik kita terhdap mrk....cacian yg Melayu dapat!!! Betapa rendah & hinanya bangsa kita ini!! Perlembagaan Negara yg dijunjung hnya sekadar sekeping 'kertas wasiat' yg tiada membawa apa2 makna pada mrk....bangsa bangsat yg kufur!!!

Sesungguhnya aku tidak rela org2 Melayu sendiri sanggup menjadi pengkhianat kepada AGAMA BANGSA & NEGARANYA sendiri!! Di manakah keimanan kamu yg mengaku mengucap kalimah syahadah??

Percayalah wahai anak bangsaku sekelian....jika beginilah nilai yg kamu bawa.....Melayu akan hanya tinggal nama sahaja!! Betul spt kata Tun M yg 'Melayu Mudah Lupa'....tapi kini bukan saja lupa....tapi MELAYU DAH HILANG AKAL WARASNYA!!!

Anonymous
May 9, 2013 at 6:58 AM

MELAYU DI BODOHVSEPERTI ANJING OLIH PKR DAN DAP.
WUF WUF WUF.......

Anonymous
May 9, 2013 at 7:16 AM

PM kena kutok kaw...kaw...punye!!! T A P I......KESIIAAAAAANNN......

Anonymous
May 9, 2013 at 8:03 AM

Saya sampai bila-bila pun tak kan percaya pada DAP. 13 Mei 1969 mengajar saya menilai perangai puak-puak ni. Anwar dan DAP memang sepadan. Dua-duanya ingin nak naik jadi PM. PAS pulak hanya ingin menangguk di air keroh. Tanggungjawab UMNO bertambah berat untuk memastikan SEMENANJUNG TANAH MELAYU ni tetap milik orang melayu. Tapi apa pulak tanggungjawab kita penggundi melayu?????

May 9, 2013 at 8:14 AM

Ini lah hasil tarbiah Tuan guru PORK NIKY.LKS semakin meroyan menyerang Melayu Islam masih buta lagi wahai MELAYU.

Anonymous
May 9, 2013 at 8:22 AM

Pegi jahanam lu aakj bodoh sembab

Anonymous
May 9, 2013 at 8:23 AM

AKU DAH MALAS NAK KOMEN BILA MELAYU ASYIK JADI BARAU KEPADA BANGSA CINA CAUVINIS. TERHUTANG BUDI SANGAT KAH DENGAN CINA CAUVINIS KAFIR HARBI NI? SAMPAI BILA ORANG MELAYU AKAN BEGINI? AGAKNYA ANAK-ANAK MUDA (UMUMNYA MELAYU) ITU TELAH DIBEKALKAN DENGAN DADAH YANG BUAT ANAK-ANAK MELAYU INI MENGIKUT SAJA CAKAP ANWAR IBRAHIM DAN LIM KIT SIANG ANAK HARAM JADAH TU? DIA NAK JADI BAPAK KOMINIS ABAD INI KOT? NAK CATITKAN NAMANYA DALAM BUKU SEJARAH SEBAGAI ORANG YANG BERJAYA MUSNAHKAN KEJATIAN BANGSA MELAYU.

JANGAN DAH TERANTUK BARU NAK TERNGADAH. SEDARLAH WAHAI MELAYU SEBELUM KAMU JADI MANGSA SEMBELEHAN KAUM CINA CAUVINIS!

Anonymous
May 9, 2013 at 8:38 AM

Mungkin PDRM sendiri menyokong tindakan Cina-Cina ni...setakat ini tak pula dioarang kena tangkap. kalau di Singapork, dah lama kena pun...

May 9, 2013 at 8:54 AM

wujudkan balik ISA..... itu lebih baik. penghasut no 1 cina babi ni.

May 9, 2013 at 9:23 AM

sokong ABC..

Anonymous
May 9, 2013 at 10:00 AM

abc and bcl sayonara

Anonymous
May 9, 2013 at 10:51 AM

Sokong I S A.....I S A......I S A......1000000 X.....

Anonymous
May 16, 2013 at 1:02 PM

perkaumannya kamu sume...org melayu pun kbnykan sokong pmbangkang tp kptsan pru13 di manipulasi spy kelihatan org melayu mc kuat sokong bn..tak caya tnya najib tau rosmah...bgs korang yg racist sangat suma minum racun spy cpt pupus puak2 perkauman ha.ha.ha..

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger