Label 10

Home » » Himpunan "Kera Dalam Jagaan" Di Penang Hanya Nak Selamatkan Anwar & Cina Rasis !!

Himpunan "Kera Dalam Jagaan" Di Penang Hanya Nak Selamatkan Anwar & Cina Rasis !!

Written By AAKJ on Friday, May 10, 2013 | 5:00 PM


Esok 11 Mei 2013, sekali lagi selepas himpunan kera dalam jagaan d Kelana Jaya, kali ini d Pulau Pinang pula..!!

Kera-kera yang d jaga akan d perdengarkan lagi..akan d perhangatkan lagi..akan d bakar lagi..akan cuba sebaik mungkin supaya kera-kera ini lupa bahawa Anwar GAGAL ambil Malaysia melalui proses demokrasi paling bersih d dunia. Anwar akan bakar otak kera dengan kata-kata penipuan bahawa:

- Kita kalah kerana Bangla undi BN

- Kita kalah kerana Indon undi BN

- Kita kalah kerana 40,000 orang Sabah dan Sarawak d punggah ke semenanjung untuk undi BN

- Kita kalah kerana SPR menipu dan sokong BN

- Kita kalah kerana bla bla bla...tuuuiHHH !1 aakj ludah khas atas muka Anwar dan kera-kera belaan yang jadi pokko angguk !! babok !



Jentera Cyber Komunis Red Bean Army dah bersedia dngan gambar superimpose..nak tunjuk kepada dunia bahawa ratusan ribu manusia yang berwajah kera datang dan sokong mereka..gambar-gambar palsu yang dari awal sudah siap d buat..5 minit masuk waktu berhimpun maka Jentera Komunis yang berpusat d Komtar akan sebarkan gambar-gambar tersebut.




Biarlah apa orang nak kata..Stadium atau tempat berhimpun hanya mampu sumbat manusia sejumlah 30,000 sahaja..kita tulis 300,000..biar dunia tahu bahawa pakatan haram jadah d sokong oleh majoriti kera kera jagaan..opsss jumlah pengundi 11 juta saja yang keluar mengundi dari total 13 juta...untuk rekod.

Anwar mengejar waktu..mengejar bimbang takut rakyat Malaysia mula bertanya..UNDI POPULAR d PERMATANG PAUH tidak memihak padanya..Anwar kalah moral..pengundi yang mengundinya lari tinggalkan beliau. Lawannya bukannya Calon popular tapi Anwar kalah UNDI POPULAR..majoritinya merudum..majoriti Anwar merosot 5000 undi..masih nak kalih isu kata dia popular ? bingai !

"..saya masih belum nak bersara..saya menang.." kah kah kah itulah ayat Anwar Bapak segala Munafik dari Munafik yang pernah wujud d bumi Allah ini jawab bila d tanya isu bersara kerana partinya kalah dan prestasi parti milik anak beranaknya merudum ke jamban !

"..saya nak bersara dan jadi pensyarah kalau parti saya kalah dalam PRU.."..entah ayat siapakah ini aakj pun dah lupa..





Share this article :

+ comments + 4 comments

Anonymous
May 10, 2013 at 5:52 PM

ANUwar bukan risaukan pasal org persoal undi popular di Permatang Pauh tapi dia lebih risau penyokong-penyokong Azmin tuntut dia kota kan janji dia utk bersara. Dia sedar tak akan ada satu institusi pendidikan di dalam M'sia mahupun di luar yg ingin kan Mat Jubo sebagai pensyarah. Sudah pasti reputasi institusi itu akan merudum. Malah, usahkan jadi pensyarah, nak jadi cikgu taska pun belum tentu ada mak-bapak yg akan hantar anak-anak mereka ke taska itu kalau Peliwat Tegar yg jadi cikgu.

Anonymous
May 10, 2013 at 6:18 PM

Apa yang kerajaan harus lakukan sekarang untuk integrasi kaum;

1. Tutup semua akbar cina yang membuat hasutan. Tinggal satu saja yang clean.

2. Hentikan pembinaan sjkc yang baru.Tutup berperingkat sjkc lama dan gabungkan dengan SMK.

3. KDN kena bertindak tegas terhadap penghasut-terutamanya cybertrooper PR.

4. Tahan semua penyerta perhimpunan haram.Setakat ni dah berapa banyak perhimpunan-Bersih 1,2,3.. dan macam2 lagi tapi tiada seorang pun didakwa.

5. Kembalikan ISA!

6. TS Rahim Noor sebagai Menteri KDN. Hishamuddin Keris elok dilantik menteri pembangunan wanita.

Insyaallah negara kita akan aman.

Anonymous
May 10, 2013 at 9:33 PM

pengundi hantu yg dilaung-laungkan adalah rancangan mereka dgn menghantar pekerja bangla sebuah kilang cina yg diberi ic palsu ke PDM utk menimbulkan kekecohan...sedarlah permainan Mata sepat ini...

Anonymous
May 12, 2013 at 2:28 PM

Mereka minta Equality. Tapi didalam PRU13 menunjukkan mereka tak layak dapat equality, sebab mereka tidak memberi undivided loyalty pada kerajaan.

Saya mohon tukar balik MERITOCRACY ke QUOTA system yg dulu, utk biasiswa dan kemasukan ke IPTA.

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger