Label 10

Home » » Harga Barangan Mulai Naik ?!! Plan Sabotaj BN Bermula !

Harga Barangan Mulai Naik ?!! Plan Sabotaj BN Bermula !

Written By AAKJ on Thursday, May 16, 2013 | 10:43 AM


Barang keperluan naik secara senyap-senyap ?
Barang keperluan naik secara mendadak ?
Apa lagi selepas ini !!

Apakah benar seperti yang d dakwa bahawa barang dah mula naik ? Atau ada unsur-unsur sabotaj yang kononnya ingin melihat bahawa tuduhan puok pakatan haramjadah selama ini kononnya betul..Barang akan naik selepas PRU13 !! Undilah BN..Barang Naik !!

Siapa yang dok canang nak turunkan harga barang ?
Kenapa puok kera begitu yakin bahawa kiranya mereka memerintah..barang akan turun dan yang paling nyata kononnya minyak petrol tang akan turun mula-mula sekali ?

Teori Domino ? turun..turun semua ?

Apakah ada ikatan perjanjian iblis antara pakatan haram jadah bahawa kiranya mereka menang maka Tokey-tokey besar akan turunkan sedikit harga barang kononnya Minyak Petrol dah turun ? Supaya nampak apa yang mereka janjikan akan mereka tunaikan dalam masa segera..Apakah kita semua cuba d kaburi bahawa kononnya harga barang atau ekonomi Malaysia mereka saja boleh tentukan ? Mereka sahaja ?!!

Kalau mereka nak turunkan harga barang, dah lama mereka akan turunkan bila Minyak Petrol dah turun baru-baru ini..yang terjadi sebaliknya..harga barang kekal dan tokey-tokey besar ini buat keras kepala..

PM Najib dan Kerajaan BN dah bersedia dari awal dengan mewujudkan Kedai Rakyat 1Malaysia..ini yang menyebabkan strategi selepas KALAH tak menjadi..apa ayng mereka mampu buat hanya menaikkan harga d kedai-kedai runcit milik mereka yang mana d kawasan atau kampung itu hanya kedai runcit mereka saja ada.

Pakatan Haramjadah dah mula terasa bahang perancangan mereka mula tak menjadi..menurut sumber, kiranya mereka kalah maka mereka akan naikkan harga barang sesuka hati untuk timbulkan kemarahan rakyat bahawa BN menipu..BN tak jaga rakyat..tetapi Allah swt Maha Kaya..Allah rancang dan Allah sempurnakan malah Allah yang menjaga semuanya..Allah jaga Kerajaan yang sayangi dan lindungi rakyat..apalagi Kerajaan yang meletakkan Islam sebagai Agama yang sah !! Agama Rasmi !!

Kepada sahabat-sahabat yang baca artikel ini..kiranya anda dapat kesan ada kedai yang NAIKKAN HARGA BARANG KEPERLUAN secara mendadak tanpa kebenaran..LAPORKAN SAJA terus kepada KPDNKK !!

Puok Kera dalam Jagaan ni dah jadi cacing kepanasan..apalagi depa nak buat ? Mengatur Petugas Sementara SPR tak menjadi sepenuhnya..lepas kalah ingat nak ligan BN..kantaoi sepanjang masa..BLACKOUT semuanya otak puok kera ni..tuuuuiHHH !!

Dalam Utusan Malaysia ada menyatakan ianya berkaitan dengan fitnah kumpulan Jentera Komunis Cyber Red Bean Army, klik d SINI


Share this article :

+ comments + 1 comments

Anonymous
May 16, 2013 at 11:12 AM

Tok Jib perbanyakkan KR1M kat cerok2 rantau bukan takat kat bandar jer....sian org2 kampong sbb depa mana mampu g town kalo takat nak beli gula, tepong n beras.....

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger