Label 10

Home » , » Eksklusif !! Timbang Semula Janji BN Pada Kaum Cina !

Eksklusif !! Timbang Semula Janji BN Pada Kaum Cina !

Written By AAKJ on Tuesday, May 7, 2013 | 5:00 PM


Bukan nak balas dendam..bukan nak aniaya kaum Cina Rasis..sekadar cadangan agar d kaji semula !!

Bila Kerajaan Khalid Gagap kata "manifesto bukan janji" mereka tetap menang besar d PRU13 ! malah yang lucunya..janji lama tak d tunaikan..mereka buat janji baru..janji yang lebih manis dari janji 2008 !! itupun mereka menang bergaya d Selangor !!

Tak salah, bukan mungkiri janji tapi akujanji yang d buat wajar dan wajib d nilaikan semula kerana Cina Rasis sendiri yang tolak apa yang d tawarkan pada kaum mereka. Cina Rasis berlagak seolah-olah janji BN janji yang tak pasti !

Dalam Islam pun tak salah..BN bukan mungkiri janji..sekadar menyemak semula dan PM Najib tak perlu takut..kita bukan munafik kalau sekadar menyemak semula janji atau terbaik..menangguh dulu janji tersebut !

BN janji nak beri segalanya pada sekolah jenis Cina..aakj harap sangat tangguhkan dulu..dan ianya tidak salah.

BN tak pelu lanjutkan lesen perniagaan yang meragukan..

BN tak perlu dengar sangat apa yang Cina Rasis minta..bahaya..puok kera ni aliran Komunis !!
Share this article :

+ comments + 16 comments

Ayah Man
May 7, 2013 at 5:20 PM

AKU JANJI TERMANSUH. KITA TAK PERLU JADI GENTLEMEN TERHADAP MASYARAKAT BERMUSLIHAT. SEKARANG MELAYU JAGA HAK APA YG MELAYU ADA HINGGA KE AKHIR. JANGAN KENA PATUK DARI ULAR YG SAMA DAN LUBANG YG SAMA.

Anonymous
May 7, 2013 at 5:34 PM

NAJIB TLG JADI SE ORG YG TEGAS MCM DR M. TAK PERLU TAKUT!! RAMAI YG SYG PD ANDA. CINA RASIS SANGAT KEPALAU UTK MDPTKN MSIA. CUBA BACA SURAT EDARAN KOMINIS MEREKA SUNGGUH BAHAYA TIDAK THINGGA. JGN ANGGAP ENTENG. KLO SIKIT AJER KITA LEKA.....BAK KATA ZULKIFLI NORDIN DLM CERAMAH VIDEO SEKS ANUAR...HABISSSSS...MEREMPAT KITA SEMUA..SELAMATKAN NEGARA BANGSA & AGAMA KITA.

May 7, 2013 at 5:39 PM

Amat setuju terhadap saranan ini. Bukan setakat janji itu sahaja... segala apa yang telah diberikan, dan ditawarkan selama ini perlu dikaji semula agar boleh diubah suai jika tidak ditarik balik sekalipun.

Anonymous
May 7, 2013 at 5:43 PM

Kalau najib bagi mula kat kaum ini kita desak dia letak jwatan, bini dia tu buat bn d serang bertubi tubi tp nkib mcm pak lh masih buta perut, Najib Gagal

Anonymous
May 7, 2013 at 5:48 PM

Jom Kita undi. Aku setuju.

Anonymous
May 7, 2013 at 5:56 PM

Pm bagi bunga puak tu balas dgn najis

Anonymous
May 7, 2013 at 5:56 PM

Aku pun setuju..sekat peeniagaan diaorg..lesen yg diberi kepada bumi harus diselidik sape yg jlnkan perniagaan..kdg melayu hanya dipermainkan..tk de masa nak bg peluang..kerja bahasa cina tak sepatutnya diutamakan...english dan bahasa malaysia sj layak digunakan..rombak semula apa yg patut..jgn bagi muka..

Anonymous
May 7, 2013 at 6:09 PM

mulakan dengan boikot barangan cina DAP di gelang patah sebab diorang sokong bapa rasist DAP .. kalau orang melayu yang keja dengan cina DAP baik berenti beramai-ramai..

Anonymous
May 7, 2013 at 6:14 PM

cukup cukup tu ah jib ghor....nama pun jangan ditukar lagi.Biar nama islam Najib Razak tu.Tak perlu dipatuhi janji yang dikhianati oleh cina sepet tu.Hanya akan jdi bahan tertawa puak yahudi mata sepet sahaja kalau janji kepada mereka ditepati no more bantuan sekolah cina dan biasiswa.

Anonymous
May 7, 2013 at 6:31 PM

KALAU NAJIB MASIH TUNAIKAN DAN BERIKAN APA YANG KAUM CHINA MAHU.. SAYA AKAN MENYOKONG DAN MEMBANTU PAS DALAM PILIHARAYA AKAN DATANG. KALAU UMNO MAHU JADI GENTLEMENT LAGI MEREKA BOLIH BERGABUNG DGN DAP DAN NAJIB AKAN JADI SEJARAH KERANA BAPANYA MEMULAKAN BN DAN DIA AKAN MENGAKHIRINYA. FIKIRKAN KAMI DAH MUAT DGN SIFAT BERLEMAH LEMBIT BELIAU.. KALAU TAK MAHU BERKERAS LETAK AJE JAWATAN PM DAN BAGI KEPADA ORANG LAIN

Anonymous
May 7, 2013 at 6:31 PM

saya amat setuju ngan anon diatas Najib mesti tegas dan jangan dimanjakan kaum rasist ni

Anonymous
May 7, 2013 at 6:36 PM

Di Airport penang kereta sapu jadi raja... Backup by gangster siapapun tak berani tangkap mereka.

Anonymous
May 7, 2013 at 8:02 PM

pa yg kau cakap kan tu betul sgt...lepas ni kalau najib jadi pondan lembik asyik nak ikut pelir cina..maka jahanam ler melayu dan umno..aku akan ikut dap juga bagi hancur sekali melayu....panas hati aku

Anonymous
May 7, 2013 at 9:57 PM

Lps ni jgn takut lagi kalau masa dia pergi mahkamah bawak ramai pengikut. Salah tetap salah. Ni dulu tangguh berpuloh kali pun semua senyap. Tu yg nampak Dato' mcm tak bermaya

Anonymous
May 7, 2013 at 11:11 PM

PM Najib perlu berani dan tegas. Kaji semula akujanji kepada kaum cina.Ramai orang melayu akan menyokong anda selepas ini, jangan risau kehilangan funder, Orang Melayu akan menjadi funder terbesar kamu. Kalu kamu lemah, Melayu akan kecewa.......

May 8, 2013 at 1:05 AM

Aku pun begitu.. jika PM Najib MASIH memberi ruang dan berlembut dgn memberi bantuan atau melayan permintaan kaum dalam kawasan DAP di seluruh negara .. MAAF! PRU akan dtg bukan milik BN lagi.. AKU TIDAK AKAN KELUAR MENGUNDI!!!!! Apa nak jadi jadilah!! Isa Samad parlimen jempol, secara terbuka menyatakan Dun Bahau juga akan di jaga seperti lain2 Dun.. BUTA KE HAPA?? DAP Dun Bahau menang majoriti yg besar!! nak tolong lagi??

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger