Label 10

Home » » Eksklusif !! Cubaan Gagalkan 1Malaysia GAGAL !! Cina Dap Majoriti Tak Tahu Nyanyi Lagu NegaraKu !!

Eksklusif !! Cubaan Gagalkan 1Malaysia GAGAL !! Cina Dap Majoriti Tak Tahu Nyanyi Lagu NegaraKu !!

Written By AAKJ on Monday, May 13, 2013 | 11:30 PM


Kaum Cina yang terpengaruh dengan agenda komunis dan diktator DAP telah tertipu kononnya bangsa Cina mampu menakluk Malaysia dengan komplot bangsa Cina disamping mempergunakan kebodohan PAS dan PKR bagi memastikan Cina berkuasa secara mutlak di Tanah Melayu dan agama Kristian menjadi agama rasmi Malaysia

1Malaysia atau ‘Satu Malaysia’ adalah satu gagasan peribadi yang diperkenalkan oleh Datuk Seri Najib pada 2 April 2009. Intipati gagasan ini idea satu bangsa tanpa mengira kepelbagaian etnik, sub-etnik dan kebudayaan.

Pakatan haram menuduh maksud 1Malaysia masih tidak difahami oleh majoriti rakyat Malaysia . 

Hakikatnya pemahaman semua kaum dan kaum Cina sangat berbeza. Perdana Menteri Malaysia menjelaskan gagasan 1Malaysia ini berteraskan kepada Perlembagaan Persekutuan Malaysia. Ia tidak seharusnya lari daripada apa yang terkandung dan semangat yang ada dalam perlembagaan. 

Soal hak Bumiputera, bahasa, budaya, kedudukan raja dan agama tidak harus berubah. Aspek utama ialah sikap saling hormat menghormati dan bersikap menerima di antara satu sama lain.Masyarakat majmuk di Malaysia perlu disatukan melalui ’1Malaysia’.

Baca selanjutnya d SINI
Share this article :

+ comments + 5 comments

Anonymous
May 14, 2013 at 1:15 AM

DENDANG BAIK BAIK.........

NAAGAALAKUUUUUU TANA TUMPA....

NAAGAALAKUUUUUU TANA TUMPA...

Bongok bunyi begini...

NEGARAKU TANAH TUMPAH.......

SIAPA RASIS TUDUH RASIS.....

RASIS RASIS RASIS RASIS.....

Anonymous
May 14, 2013 at 1:22 AM

Buat depa macam indonesia buat cina depa. siap-siapkanlah passport dan pr, lepas tu boleh berambos. HA HA HA

Anonymous
May 14, 2013 at 1:40 PM

itulah namanya bangang lagi bersuluh...sapa suruh bawa masuk dan jalinkan hubungan dgn MCA dari dulu.....tak ke org kita sendiri....kahkahkah

Peniti Karat
May 14, 2013 at 2:36 PM

Kita orang Melayu terkenal sebagai bangsa yang `accomodative`. Tapi kalau beri susu dibalas tuba, maka jawabnya berambuslah.

Mengapa Chua Soi Lek mengatakan MCA tidak mahu menerima sebarang jawatan kabinet selepas kekalahan PRU Ke 13? Adakah beliau berasa bersalah apabila penyokong2 MCA, dan juga Gerakan menyokong `Tsunami Cina`.

Saya kira semua orang Cina termasuk MCA dan Gerakan tahu mengenai Tsunami Cina ini cuma mereka tidak berkuasa untuk menghalangnya kerana perasaan perkauman mereka tebal.

Keputusan analisa: Cina tak boleh dipercayai, sana pun dia makan, sini pun dia makan. Yang paling sial mereka mahu memerintah negara ini.

Anonymous
May 14, 2013 at 9:56 PM

Letakkan RAMD/VAD69 di bawah kuasa Yang Di Pertuan Agung sepenuhnya dan memberi kuasa penuh kepada beliau untuk menangkap atau menahan mana-mana individu yang berpotensi menimbulkan huru-hara dalam negara tanpa bicara dan masukkan mereka yang keras kepala kedalam pusat pemulihan yang extreme sehingga mereka bertaubat. Ianya tidak boleh dicabar oleh mana-mana badan kehakiman di dalam dan di luar negara kecuali Mahkamah Syariah berdasarkan prinsip pencegahan lebih baik dari mengubati.

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger