Label 10

Home » , » Eksklusif ! Anwar, Tian Chua dan Sivarasa Akan Di Dakwa Jadi Dalang Insiden Lahad Datu !!

Eksklusif ! Anwar, Tian Chua dan Sivarasa Akan Di Dakwa Jadi Dalang Insiden Lahad Datu !!

Written By AAKJ on Monday, May 6, 2013 | 11:00 AM


TANGKAP dan BICARA atas kesalahan merancang melawan Yang Di Pertuan Agong dan juga membunuh anggota keselamatan !!

Itu saja yang sesuai untuk manusia yang begitu haloba untuk mengambil alih tampuk pemerintahan negara ! Sejak dari awal Anwar memang dah tahu dia akan terduduk bersama parti ciptaannya..parti yang khas d cipta untuk membalas dendam terhadap kesemua musuh politiknya yang telah menelanjangi dirinya dalam beberapa kes skandal zina dan liwat !



Dana Asing..camputangan kuasa asing..dan akhirnya, menurut sumber ada bukti kukuh menunjukkan bahawa Anwar terlibat secara LANGSUNG dalam insiden Lahad Datu yang mengorbankan beberapa anggota keselamatan kita..bukan setakat syahid terkena tembakan..ada yang d penggal kepala dan d belah dada malah ada yang d korek kedua matanya.

Tambah sumber, Anwar gunakan Tian Chua dan Sivarasa, kedua anjing harapannya untuk jalankan kerja-kerja terakhir sebelum pengganas Kiram membuat onar d Lahad Datu dan Semporna !

Aakj pernah tulis beberapa kali tentang kewujudan bukti kukuh pembabitan Anwar dalam skandal yang melibatkan korban anggota keselamatan ini. Klik d SINI..

Seperti biasa..malam tadi juga Anwar buat kenyataan kononnya penting sebaik saja habis PRU13..Anwar TOLAK KEPUTUSAN PRU13 !!

Pagi ni kecoh lagi..sidang media khas Anwar akan buat semata-mata nak bagitahu dunia bahawa Keputusan PRU13 tidak adil !! beliau panggil media asing yang khabarnya d upah untuk sebarkan dakyah beliau !

Pagi ini juga, jentera komunis cyber Red Bean Army lancarkan serangan besar-besaran agar Amerika campurtangan kononnya BN menang cara tipu !

MUDAH saja Anwar nak alihkan pandangan dan isu kesalahan besar yang beliau lakukan hingga mengorbankan nyawa anggota keselamatan Malaysia d Lahad Datu dan Semporna !

Kalau Kerajaan BN biarkan lagi dan lagi dan lagi maka yakinlah Anjing Yahudi ini bakal hancurkan Malaysia sebelum PRU14 !!

Sudah-sudahlah takut dengan babi yahudi ni..TANGKAP dan BICARA siapa saja yang cuba buat onar !!
Share this article :

+ comments + 9 comments

May 6, 2013 at 11:20 AM

opss...lepas pru13 ni, ada sikit lagi kerja BN kena buat. PILIH MENTERI KDN YANG ADA TELUR!!!. sebaik sahaja kerja itu selesai, projek besar pertama ialah HERET anwar, tian chua dan sivarasa ke mahkamah dan kenakan tuduhan MELANCARKAN PERANG TERHADAP YANG DIPERTUAN AGONG. INI KALILAH, jangan benarkan atau BERI RUANG kpd ketiga-tiga OKT ini bermain dgn mahkamah atau mempersendakan mahkamah. dengan bukti yang sahih, benar dan penyediaan pertuduhan yang lengkap (bukan seperti kebodohan penyediaan bahan bukti hampas dalam kes saiful bukhari vs anwar ibrahim), ketiga-tiga OKT tersebut patut dijatuhi hukuman MATI jika didapati bersalah.

Anonymous
May 6, 2013 at 11:26 AM

Bicarakan dgn tuduhan menderhaka kpd yg dipertuan agong...tempah siap2 tali gantung...selagi hidup, selagi itulah dia menyusahkan hidup rakyatnnegara ini..

Anonymous
May 6, 2013 at 11:35 AM

Alahai ,,bila lagi nak ambil tindakan nih...aku dah mual sesangat la oii...

Anonymous
May 6, 2013 at 11:58 AM

IA LAH AKU PALING JIJIK DGN SETAN NI - INI SEMUA SALAH DOLL LEPASKAN ,TUN M DAH TAU KUMAN DIA NI TAPI DOLL NAK JADI HERO ,,,,SUSAH SEMUA ;BERMUKA' AGAMA

Anonymous
May 6, 2013 at 12:04 PM

Kalau Hishammuddin jadi Menteri KDN bagus PM letak jawatan bagi orang lain la pulak jadi chief....

Anonymous
May 6, 2013 at 12:11 PM

Paling baik Najib letak jawatan dan digantikan dengan Muhyiddin. Beliau tegas dalam keputusan dan soal agama beliau boleh terajui penyatuan dengan Pas dan PKR (Melayu yang kuat soal akidah).

Anonymous
May 6, 2013 at 2:32 PM

Yahooiii, BN menang!!!!!!

manbatu
May 6, 2013 at 5:10 PM

Harap kabinet baru yg akan dbentuk xde nama hisamudin...payah btol orang ni nak jalankan amanah rakyat...bising je dgn amaran...amaran...amaran...abuh pon xde...gaji je ambik.

Anonymous
May 7, 2013 at 10:58 AM

Sudah sampai masanya, UMNO pun kena buat perubahan. Hishamuddin got to go! Jelas beliau tidak sukai oleh rakyat. Nampak pencapaian penurunan index kadar jenayah makin rendah, tapi hari2 dok baca kat akhbar, rakyat mati kena bunuh, kena tembak, kena parah, ragut etc. Polis, bawah Kementerian beliau, hampir tidak langsung kelihatan di jalanraya, menjaga trafik, sekarang pemandu tidak lagi ikut lampu! Siapa nak tangkap? Di UK, ketiadaan polis diganti dengan cakera, pada masa yang sama, kereta peronda berjenis2 membuat rondaan. Sini, batang hidungnya polis pun tak nampak! Bawah kementerian beliau, pendatang haram makin banyak! Apa kerja hishamuddin?

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger