Label 10

Home » » #AnalisisPRU13 : Nilai Cina Hanya 3% - "Blessing For Disguise"

#AnalisisPRU13 : Nilai Cina Hanya 3% - "Blessing For Disguise"

Written By AAKJ on Wednesday, May 8, 2013 | 11:52 AM




Hakikat yang kita wajib terima
Kebenaran yang kita tak mampu nak tolak
Telan walau pahit !!

Keputusan PRU kali ini terang-terangan Cina Malaysia tolak BN...yang sebenarnya nak bungkus parti tulang belakang BN..mereka nak BUNUH Umno dan kapan UMNO hidup-hidup !

Mana Ahli MCA ? Kalau lihat pada peratusan tu amat jelas menunjukkan bahawa MCA dah termakan dengan hasutan atau mungkin ugutan dari DAP..apakah mungkin ada 'pertemuan rahsia' antara Kit Siang dan Chua Soi Lek !

Apakah ada SMS atau mesej terakhir d hantar kepada semua pengundi bangsa Cina agar undilah Dap dan adakah ugutan yang mana-mana Cina tak undi Dap maka mereka bakal berhadapan dengan kesusahan kerana mereka amat yakin bahawa PRU13 mereka berjaya bentuk Kerajaan !

Kalau sesiapa yang pergi mengundi boleh nampak betapa ketaranya kali ini tentang jumlah pengundi yang bertambah dan juga kenapa seawal jam 7 pagi telah siap sedia untuk mengundi..bukan tempat aakj je..tempat lain pun sama.

Kalau anda perasan, habis saja mengundi, pengundi Cina akan berlonggok depan pagar sekolah yang d jadikan pusat mengundi. Ada yang mulut jamban terus maki petugas "polling agent dan counting agent" tanpa rasa takut..mereka begitu EGO ketika itu !

Aakj kenal siapa pemimpin MCA d Kelana Jaya dan aakj kenal keseluruhan jentera Mca untuk menghadapi PRU13. Akhirnya aakj perasan bahawa tidak ada seorang pun wakil dari MCA yang datang menjadi petugas pilihanraya.

Angka 3 % adalah angka bukti bahawa Cina Malaysia tolak BN !

Entah cara apa yang mereka guna untuk dapatkan sokongan..MCA pun kecut nak mengundi !!

"Blessing for disguisse" - Mujur kita dapat signal awal..jadi kerja PRU14 kena wajib bersedia dari awal..Allah tunjukkan bahawa MCA tidak setia !

..bersambung.."kerenah petugas sukarela SPR sebagai ejen pakatan haram"
Share this article :

+ comments + 4 comments

Anonymous
May 8, 2013 at 12:27 PM

IMHO, ini semua rancangan mereka supaya PM merayu kepada MCA+Gerakan supaya ambil jawatan menteri walaupun kecil.

Bila merayu tentu ade 'negotiation' dan mulalah permintaan baru lepas berjuta PM beri kpd mereka.

Adakah melayu/Islam nak bersatu sekarang ?
atau tunggu terhantuk baru terngadah ?
tunggu 0513 lagi ke ?

Memang ramai org Melayu/Islam lupa perintah ALLAH dalam Surah Al-Fath Ayat 29 -

[29]Nabi Muhammad (s.a.w) ialah Rasul Allah; dan orang-orang yang bersama dengannya bersikap keras dan tegas terhadap orang-orang kafir yang (memusuhi Islam), dan sebaiknya bersikap kasih sayang serta belas kasihan kasihan sesama sendiri (umat Islam)... hingga akhir ayat.

Moga ALLAH Menyatukan hati org Melayu/Islam di Malaysia sekarang jua.

AMIN

May 8, 2013 at 12:42 PM

PR sekarang cuma menunggu domino effect dari MCA dan Gerakan. Tujuan mereka hanya nak pecahkan BN bila kesemua parti komponen BN lari meninggalkan Umno.
Kuatkan sokongan dari Bumiputra Sabah dan Sarawak. Hentikan bantuan kpd musuh politik BN.
PRU13 ADALAH INDIKATOR TERBAIK BAHAWA CINA TAHU UNTUK DAPAT LEBIH BANTUAN! MEREKA KENA SOKONG PEMBANGKANG. BUKAN DUIT DARI PEMBANGKANG TAPI DARI PARTI KERAJAAAN SBB UNTUK RAIH UNDI?
NAJIB KENA SEDAR BAHAWA POLITIK PUJUK RAYU SUDAH TAK BOLEH PAKAI LAGI SKRG?

Anonymous
May 8, 2013 at 8:06 PM

Anwar Dajjal dah tipu rakyat terutama penyokong dan orang Cina secara besar-besaran. Kononnya PR akan perintah negara selepas PRU13. Bila kalah, dia ‘cover’ dengan pelbagai kaedah supaya tak nampak menipu. Dah banyak kali menipu pun ramai yang masih percaya. Aku tak pernah tengok masyarakat Cina kena tipu secara besar-besaran seperti dalam PRU kali ini. Sekarang orang Cina dah masuk lubang besar lagi dalam. Macam mana agaknya orang Cina nak buat U Turn???

Bagi aku, kes ‘Tsunami Cina’ ini adalah satu penipuan paling klasik yang dibuat oleh Anwar Dajjal. Ia akan tercatit dalam sejarah selamanya…

PRU 12 dia tipu India, PRU 13 dia kelentong Cina…

-Taufan-

May 9, 2013 at 8:02 PM

kemenangan lim kit siang (gelang patah) berpunca dari sikap acuh tak acuh mca

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger