Label 10

Home » , » Aku Serah Nyawa Demi Pertahankan Hak !! Patah Sayap Bertongkat Paruh !!

Aku Serah Nyawa Demi Pertahankan Hak !! Patah Sayap Bertongkat Paruh !!

Written By AAKJ on Thursday, May 9, 2013 | 12:00 PM

Share this article :

+ comments + 10 comments

Anonymous
May 9, 2013 at 12:27 PM

Syabas...orang melayu...hidup melayu...sebagai langkah pertama marilah kita sama2 berjihad untuk membersihkan semula nama baik bangsa kita melalui umno...langkah pertama kita ialah bersihkan dalam parti umno kita dulu...kita akan gugurkan mana ahli yang bukan dari darah melayu tulen..jika dia dari keturunan si kitul kita sarankan utk dia berjuang bersama PERKIMA...klau dari mata sepet kita sarankan dia bersatu dgn MCA ...amacam?...'HIDUP MELAYU"

Anonymous
May 9, 2013 at 12:44 PM

Melayu tu seseorang yang mengamalkan serta menjunjung adat, budaya dan cara hidup manusia di gugusan nusantara bagi di Malaysia ianya mestilah seorang islam..pada pandangan saya.

May 9, 2013 at 1:03 PM

HATI-HATI...KOMEN ANON 12.27 TU BESAR BERKEMUNGKINAN RED BEAN ARMY DAP...NAK TABUR BIBIT PERPECAHAN...UMNO SEMAKIN KUAT DI SOKONG MAKA MAKIN RISAU PUAK DARI DAP...SUDAH ANDA MULA MEMBUAT PILIHAN MENYIMPAN DI BANK MELAYU ISLAM....

Anonymous
May 9, 2013 at 1:10 PM

Biarpun pusaka ini sakit, dirobek rakus bangsa gila harta & wang ringgit, walaupun kuasa dihakis & dibantu kitol pengkianat, demi anak cucu, hak wajib dipertahankan. BIAR PUTIH TULANG BESELERAKAN, BERPUTEH MATA JANGAN SEKALI.

Anonymous
May 9, 2013 at 10:57 PM

anon 12:27.... terimakasih kerana bersemangat.... tapi tahu tak anta dan kalau boleh buatlah rujukan tentang siapa yang boleh di panggil melayu dan bumiputra. kalau tak manakan mungkin si zairil dari dap tu dengan tak malunya mengaku diri dia juga melayu...cuma kita agak sangsi ke melayuannya atau kebumiputeraannya... di sebabkan amalan dan cara hidupnya. Jadi beb kita tak boeleh nak kelaskan keturunan sembarangan sebab nanti akan bertambah kronik,,,atau anda sememangnya THE RED BEAN ARMY

May 9, 2013 at 11:11 PM

nak harmoni mcm mana lagi? masa utk Melayu bersatu. mulakan baby step... BCL buy chinese last.

DSN harap tiada suara minoriti cina dlm kabinet. biar bisu dan teguhkan pendirian bersama penyokong yg beri mandat

http://thestar.com.my/news/story.asp?file=/2013/5/9/nation/13088543&sec=nation

Anonymous
May 9, 2013 at 11:35 PM

Aku tak minat pun politik...but when it comes to Bangsa aku nak diperlekehkan...jangan kata bangsa lain...bangsa aku sendiri yg dah lupa nak jaga maruah bangsa sendiri pun akan aku sanggup.....In Sha Allah.....aku berserah akhirnya kpd Allah di atas jihad ku utk bangsa danbugama ku...

Anonymous
May 9, 2013 at 11:40 PM

Aku pun....kalau orang Melayu yang dah murtad nak sangat tengok macamana semangat sebenar Melayu Jati....Allah akan tunjukkan nanti...bukan nak racist....tapi ini sudah lebeh....ingat negara ni bapak engkorang yang punya..

Anonymous
May 9, 2013 at 11:50 PM

Aku tak peduli BIAR MATI, asalkan aku tak putih mata. Kalau dah nak sangat hak org MELAYU, korang kene berdepan juga akhirnya dgn spesis MELAYU yang mcm aku ni yang tak kisah jadi mayat asalkan keturunan aku bangga.

Anonymous
May 10, 2013 at 9:15 AM

Abis tu yang bukan Melayu tulen macam saya nie..bapa India emak melayu..tapi saya juga ahli UMNO awak semua nak campak saya kemana???kamu semua ni memang tak adil....

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger