Label 10

Home » , , , » #PRU13 : Petugas BN Kelana Jaya Kena Tarah Di Kepala !!

#PRU13 : Petugas BN Kelana Jaya Kena Tarah Di Kepala !!

Written By AAKJ on Wednesday, April 17, 2013 | 5:00 PM



pergHHH !! Kelana Jaya..Oh Kelana Jaya !! Nama Kelana Jaya tiba-tiba meletup sekejap..mengukir nama yang memalukan keseluruhan jentera BN Kelana Jaya. Menjadi sejarah melangkah sumbang untuk menghadapi PRU13 !!

Saat Presiden UMNO yang juga Presiden BN menyampaikan watikah kepada Pengerusi-pengerusi Perhubungan Negeri Seluruh Malaysia dan juga Parti Komponen BN..saat itulah sejarah tercipta..demostrasi tak puas hati tentang calon pilihan BN..yang sedihnya..datang dari Kelana Jaya..adehhhh !!

Isu tak puashati dengan calon bukan saja berlaku d Kelana jaya..ianya berlaku d beberapa tempat..PM dan barisan kepimpinan BN dah jangka perkara ini berlaku..malah bukan BN saja..parti politik d seluruh dunia menghadapi masalah yang sama.


Kita sebagai Bapa juga menghadapi masalah untuk puaskan hati anak-anak kita..bukan semua permintaan mereka kita mampu tunaikan..bukan semua yang d minta kita beri..

Kejadian d PWTC kelmarin amat menyedihkan..memalukan..khabarnya dalang pun d kenal pasti..nanti aakj akan paparkan pengakuan mereka yang terlibat dalam demostrasi yang d susun rapi itu..MAJORITI yang hadir d TIPU !!



Apapun aakj ucapkan tahniah dan syabas kepada Datuk Tengku Rethwan, Calon BN Dun Seri Setia kerana  mampu bersabar d tahap yang paling tinggi. Aakj juga ucapkan SALUTE pada semua kepimpinan UMNO Bahagian Kelana Jaya yang d pimpin oleh Datuk Yahaya Bin Bujang bersama ahli jawatankuasa bahagian yang lain serta kepimpinan sayap wanita, pemuda dan puteri kerana masih setia dengan keputusan PM Najib dan masih kekal semangat kerja berpasukan !

"Abang Shukri Misai' a.k.a "Misai Teksi" muncul d bilik gerakan PDM Penaga dengan gaya rambut "1Malaysia Undi BN" !!

Tersentuh hati aakj..saat Kelana Jaya bergolak..saat kita, BN perlukan kemenangan..saat perlukan sokongan semua peringkat..Abang Shukri hadir dengan semangat sayangkan BN..beliau zahirkan sokongan bukan sahaja dari hati..malah beliau sanggup tunjukkan pada semua yang hadir bahawa sokongan beliau terhadap BN kekal dan calon adalah nombor dua !

"Calon hanyalah perantara amanah Kerajaan Bn dengan rakyat" 
tegas beliau !



Nasihat beliau pada pengundi dan petugas..terimalah calon yang d lantik PM Najib, ada rahmat d sebalik semua ini..

Aakj pun terasa nak buat jugalah hehe..

..bersambung ; Dalang Demostrasi Di Kenal Pasti !!
Share this article :

+ comments + 3 comments

Kami Undi BN
April 17, 2013 at 5:18 PM

Berdosa tu!!!..Jangan malukan BN!!!

Anonymous
April 18, 2013 at 11:56 AM

x boleh buat rambut macam tu..haram..cuba google kalau nak tahu...harap2 semua pihak dapat menerima calon yang telah dipilih..yang penting Bn harus menang dahulu kemudian baru kita bincang balik..

Kami Undi BN
April 18, 2013 at 7:37 PM

Memalukan!!!..

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger