Label 10

Home » , , » #PRU13 : Harun Din Keluar Pas Ekoran Video Seks Stopa Spender ?!!

#PRU13 : Harun Din Keluar Pas Ekoran Video Seks Stopa Spender ?!!

Written By AAKJ on Friday, April 12, 2013 | 6:15 PM




Pengumuman Tergempar : "Tuan Guru Dato Dr Haron Din mengisyihar untuk keluar dari Pas berkuatkuasa hari ini. Menurutnya perjuangan Pas sudah jauh menyimpang, tidak releven serta melanggar etika dan tata sulila Islam. Sehubungan dengan itu Markas Pas seluruh Negara akan dibukarkan.

Tuan Guru Dr Harun Din juga menyeru agar semua Penyokong Pas agar kembali pada Islam dan menyokong kerajaan di bawah Pimpinan YAB Perdana Menteri"

Nota : Perjuangan untuk wujudkan FIKRAH ISLAMIYAH hendaklah dari luar tong sampah. Pas ibarat tong sampah dipenuhi najis. Perjuangan Dr Haron Din sewajarnya dari dalam Kerajaan. Kembalilah sebelum terlewat!

Share this article :

+ comments + 10 comments

Anonymous
April 12, 2013 at 6:33 PM

Buktinya mana? lol..

Anonymous
April 12, 2013 at 6:41 PM

Hancusss. Mana buktinya

Anonymous
April 12, 2013 at 9:47 PM

Nak bukti la plk!!mcm celaka puak ni.awat takut sgt klu harun din keluaq pas?haha....takut org pas pakat keluaq jemaah ramai2 la tu.

Nak bukti? X pyh la.klu ada video atau press statement pun hampa kt fitnah jgk.umno yg reka.hampa tetap x percaya jgk sbb taksub babi buta.

Mcm pelaq.pi mampoih la hampa!!!!

April 12, 2013 at 11:50 PM

Kalau betul alhamdulillah.......harun din nampak konsisten pendiriannya tentang islam,umat islam,bangsa melayu dan raja melayu..inilah pemimpin dan pejuang islam sebenar termasuk juga ustaz nasha.....mudah2an berita ini benar maka marilah kita umat islam bersatu dan bertaut kembali.....manakala umat2 songsang kamu tunggulah azabnya lambat dan laun akan datang juga

April 13, 2013 at 2:01 AM

Orang PAS, setiap percakapannya mesti ada maki hamun. Inikah rupa orang yg memperjuangkan agama?

Anonymous
April 13, 2013 at 2:12 AM

Tuan Guru Harun Din sudah melihat terlalu banyak kemungkaran yang berlaku dalam PAS dan Pakatan. Semua kemungkaran ini dipertahankan oleh tuhan PAS N.AJIS.

Dan mungkin Tuan Guru Harun Din sedar apabila PAS bergabung dengan DAP, secara otomatiknya berdasarkan Amanat Haji Hadi, semua ahli PAS menjadi kafir.

ALHAMDULILLAH. Semoga ramai lagi yang menyusul.

Anonymous
April 13, 2013 at 11:50 AM

harun din belum keluar pas lagi...dia tgh tunggu masa yang sesuai untuk serang pemimpim pas yang ada sekarang...mungkin dia nak bertanding pada muktamar yang akan datang....

Anonymous
April 13, 2013 at 4:16 PM

Nak tau lanjut mengenai Haron Din silalah lawat laman TUAN GURU HARON DIN atau ARAULANIE..

Anonymous
April 15, 2013 at 1:35 PM

Puak haram ni dh jd mcm pendekar bujang lapok...apa pon yg dtg waima dpn mata pon dia kata " cobaan..cobaan..cobaan.." bezanya puak haram akan kata "fitnah...fitnah..fitnah.." bodo sekor2...

April 27, 2013 at 11:41 PM

Kesiannya, tak de modal nak berkempen, terpaksa la reka cerita palsu.

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger