Label 10

Home » , , , , , » UMNO Keluarkan Video Seks Nabi ?!! Nauzubillah !!

UMNO Keluarkan Video Seks Nabi ?!! Nauzubillah !!

Written By AAKJ on Friday, March 29, 2013 | 6:00 PM




Penghinaan ke atas Baginda Nabi bukan hanya berlaku dikalangan orang kafir, malah mereka yang mengaku Islam pun tergamak melemparkan kata-kata menghina ke atas junjungan kita SAW. 

Kenapa ini semua boleh berlaku? Salah satu sebabnya, penyokong-penyokong pembangkang telah ditanamkan rasa benci yang melampau kepada Umno sejak mereka kecil lagi, sama ada hasil didikkan oleh orang tuanya atau pun yang diajar di tadika yang dimiliki oleh orang Pas. Apa sahaja yang kesalahan yang berlaku, dengan pantas tanpa mengkaji terlebih dahulu akan menuding jari..ini kerja Umno. Waima anak mereka kerap kencing malam. Sampai begitu sekali tahap benci yang ditanam ke dalam diri macai pembangkang.

Samalah halnya seperti kenyataan Khairulfahmi. Sampai video seks pun beliau sanggup mengaitkannya dengan Nabi. Apa ke jadahnya mamat ni cakap macam tu. Mulalah penulis nak memaki, tapi jangan salahkan penulis sebab penulis belajar cara memaki dari Nik Aziz yang merelakan hinaan dan makian.

Selanjutnya d SINI
Share this article :

+ comments + 5 comments

Anonymous
March 29, 2013 at 6:57 PM

YA ALLAH YA TUHANKU, SESUNGGUHNYA ENGKAU MAHA MENGETAHUI SEGALA SESUATU. TUNJUKKANLAH MEREKA SEGALA KEBENAR YANG TERSEMBUNYI DARI MEREKA YANG MENGHINA RASULLAH S.A.W. AMIN...ANZS

Anonymous
March 29, 2013 at 7:32 PM

Tujuan mamat ni menulis dengan penuh perasaan untuk menggambarkan betapa buruknya sikap UMNO ni, namun dia terlupa bila memgambil NABI sebagai perbandingan keburukan itu terpalit kemukanya sendiri, betapa dengan ungkapanya itu telah menggegarkan seluruh ALAM ini, kerana NABI MUHAMMAD telah diutuskan untuk ke RAHMATAN seluruh ALAM dan seluruh ALAM ini juga akan mengutuk beliau.

Anonymous
March 29, 2013 at 8:29 PM

Salah satu sifat binatang.! Moga dilaknat allah kerena menghina junjungan nabi. Kalau nak memberi contoh dengan amarah pun jangalah babitkan rasul. Bagaimana kalau orang bagi contoh video sex emak engaku pun umno boleh buat? Bagaimana? aku bukan ahli politik jauh sekali UMNO!

Anonymous
March 30, 2013 at 10:46 AM

SEMOGA ALLAH MEMBERI PENGAJARAN DAN PEMBALASAN YANG SEWAJARNYA KE ATAS SETAN YANG CELUPAR INI KERANA TELAH MENGHINA KEKASIH ALLAH, NABI MUHAMMAD S.A.W.
AMIN.....TAKBIR..!!!!

Anonymous
March 30, 2013 at 11:14 AM

Nik Aziz dan hadi awang kena tarbiahkan pengikut2 mereka. Bukan menyesatkan lagi fahaman ISLAM ala PAS yang direka untuk menyesatkan Melayu/Islam di Malaysia...

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger