Label 10

Home » , , , » Terbaru !! Video Ketua Cawangan UMNO Kena Pukul !!

Terbaru !! Video Ketua Cawangan UMNO Kena Pukul !!

Written By AAKJ on Friday, March 29, 2013 | 3:00 PM





Anjing !! memang anjing..tuuuiHH !! lepaskan dia dari tersepi..tangan kita pula nak d gigitnya !! Perangai ni memang tak boleh aakj terima dan rasanya sahabat aakj d sini pun sukar untuk terima !!

Terlampau baik pun susah..kalau zalim lagilaa..aakj harap sangat Kerajaan kaji balik syarat kemasukan orang luar ke Malaysia. Kita dah sedaya upaya bagi dia tempat cari makan..dia pulak nak tunjuk samseng kat kita..nasib baik kena sikit..buatnya macam puok kera Kiram III..penggal kepala pun depa buat..

Tak susah nak hadkan kemasukan warga asing ini..hadkan saja mengikut sektor yang munasabah dengan kepakaran mereka. Kalau bebas masuk secara halal tanpa sekatan dan kuota yang d tetapkan maka satu hari nanti..dah syok d Malaysia..mereka senyap-senyap ambil keputusan untuk jadikan Malaysia tanah kediaman rasmi mereka.

Aakj mohon janganlah ada orang kita ambil kesempatan melindungi warga asing untuk bermastautin d sini. Bimbang takut ada yang siap jual tanah atau rumah kepada mereka dengan cara haram. Bukannya apa, kalau tak d tangani dengan betul maka insiden Lahad Datu bakal berlaku d mana saja. Puok kera ni kalu dah ramai..mulalah tunjuk samseng taik vavi..puiiHHH !!

Fikirlah cara terbaik. Kalau Arab Saudi boleh gunakan sistem kuota mengikut komposisi industri maka kita sebagai sebuah negara menuju maju..kita buat acuan terbaik agar kebanjiran warga asing yang halal ini tidak melimpah !

Nak tangani pendatang haram tanpa izin satu hal..nak jaga kebanjiran pekerja dari negara luar satu hal yang lain.

Sebagai rakyat Malaysia yang perihatin, bantulah pihak berkuasa dalam hal ini, laporkan dengan segera aktiviti mereka..jangan sampai dah tak boleh kawal, maka ketika itu sesal pun dah tak guna.

Kita sebagai rakyat Malaysia yang perihatin maka tanggungjawab kita menjadi mata dan telinga kepada wujudnya Malaysia aman sejahtera..




Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger