Label 10

Home » , , , , , » Liwat II Up Date ! Bapa Saiful Terima RM 500,000 ?

Liwat II Up Date ! Bapa Saiful Terima RM 500,000 ?

Written By AAKJ on Friday, March 8, 2013 | 8:11 PM



Kenyataan sidang media ;

Saiful Bukhari Azlan meminta ayahnya, Azlan Mohd Lazim kembali ke pangkal jalan kerana didakwanya "telah menjadi mangsa kerakusan politik makhluk bernama Anwar bin Ibrahim".

Beliau membuat kenyataan itu dalam satu sidang media sebentar tadi selepas bapanya pagi tadi memohon maaf kepada Anwar dan mendakwa tuduhan liwat terhadap ketua umum PKR itu selama ini satu konspirasi politik.

"Demi Allah, agama, bangsa dan negara tercinta, saya ingin tegaskan bahawa saya tidak sama sekali akan berganjak dengan dakwaan saya," kata Saiful.

"Saya akan terus istiqamah dan berpegang teguh pada dakwaan saya, segala keterangan saya di mahkamah, juga sumpah laknat yang telah saya lafazkan hingga akhir hayat," katanya.



Baca apa yang sahabat aakj bongkar :

Abdul Wahub berkata " Haa.., dah kena lah tu, Penyamun jual si Penyangak...."

Itulah kisahnya dengan Azlan Mohd Lazim yang sedang meraban mencari wang... Masuklah dia kedalam jaring perangkap Anwar...!

Inilah peluang untuk Anwar "mencuci bersih" nama yang beliau yang sudah rosak kerana terbukti menjadi dalang kepada Peristiwa Hitam Lahad Datu yang menyaksikan 8 orang anggota keselamatan maut...!

Hanya perlu bayar.... Dengar cerita upfront payment RM100,00 apabila selesai buat kenyataan akan bayar bakinya RM400,000...seterusnya d SINI
Share this article :

+ comments + 3 comments

Anonymous
March 8, 2013 at 8:58 PM

apa punya bapak laaa.... dah la tak bela anakk...

jubo anak pon ko jualll jugak dgn anwaq....

ihh ihhh ihhhhh.........

Anonymous
March 8, 2013 at 9:11 PM

Murahnya nilai maruah bapak ayam tuh...takat 500ribu hengget...

March 9, 2013 at 4:17 AM

Bapak dia dapat pakej sekali bersedap-sedapan bersama Anwar.. Tak dapat anak dapat bapak pun jadilah.. Opssss jangan saman aku Anwar.. Aku tak soal pun..

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger