Label 10

Home » , , , » Isu Nafsu Jantan Kunyit !! Anwar Mula "Shopping" !!

Isu Nafsu Jantan Kunyit !! Anwar Mula "Shopping" !!

Written By AAKJ on Saturday, March 23, 2013 | 9:00 AM


Kisah 16 September cubaan Anwar membeli ahli parlimen Barisan Nasional untuk menjadi Perdana Menteri segera masih terngiang-ngiang lagi di kepala saya.  Kali ini modus operandi Anwar keparat pula membeli individu yang difikirkan “BOLEH DIBELI” untuk membuat kenyataan U-Turn. Setelah Anwar keparat berjaya membeli Azlan bapa Saiful, Deepak dan Bala P.I, kini Anwar menyusun strategi untuk membeli Datuk Shazryl Eskay pula.
Tan Sri Rahim Thamby Chik hari ini mendedahkan terdapat usaha untuk memujuk Datuk Shazryl Eskay supaya membuat pusingan ‘u turn’ untuk menyatakan bahawa video perlakuan seks yang melibat Datuk Seri Anwar Ibrahim itu merupakan satu konspirasi UMNO dan Barisan Nasional.
Datuk Shazryl Eskay  telah diekori dan dihubungi oleh beberapa orang individu yang tidak kenali yang meminta beliau agar menandatangani satu surat pengakuan sumpah, bahawa video tersebut hanyalah satu konspirasi dari pihak tertentu.

datuk eskay1
“Cerita Datuk Eskay pada saya, beliau telah diekori dan dihubungi oleh beberapa individu yang tidak dikenali untuk tukar pengakuannya. Kata Datuk Eskay, individu tersebut cuma mahu dia menandatangi satu surat yang telah pun disiapkan untuk menukar dakwaannya tentang video seks tersebut.
“Ceritanya lagi pada saya, jika dia menandatangani surat pengakuan sumpah tersebut, dia boleh sebut berapa sahaja jumlah wang yang dia mahu sebagai imbuhan dan wang itu akan dimasukkan ke dalam akaunnya baik di dalam ataupun di luar negara,” jelas beliau dalam satu sidang media yang diadakan di bangunan Risda Jalan Ampang...baca seterusnya d SINI
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger