Label 10

Home » , , , , , » Foto Terkini !! Anggota Cedera Yang Terselamat Dari Kepungan & Yang Masih Terkepung ?!

Foto Terkini !! Anggota Cedera Yang Terselamat Dari Kepungan & Yang Masih Terkepung ?!

Written By AAKJ on Sunday, March 3, 2013 | 11:00 PM


Di percayai seorang anggota  berjaya selamatkan diri daripada perkampungan Air Simulu Samporna, Sabah daripada di bunuh oleh pemberontak Sulu yang terperangkap di perkampungan Simunul Semporna Sabah. 
Menurut anggota yang terselamat itu, masih ramai lagi anggota terperangkap di perkampungan Simunul . Sebahagian daripada anggota  antaranya sudah mati di penggal kepala hidup-hidup dan di tembak mati oleh pemberontak sulu.
Di percayai juga ramai daripada anggota yang terkorban masih belum dapat di keluarkan daripada perkampungan air itu disebabkan oleh pemberontak masih lagi menguasai keseluruhan kawasan itu. 
Gambar disebelah yang di ambil daripada telipon anggota yang terselamat itu menunjukkan anggota yang terkorban dan masih lagi berada di kawasan perkampungan air simulu samporna ,Sabah. 

maklumat lanjut klik disini Jarahboom



Dari BH ;

Ketua Polis Negara, Tan Sri Ismail Omar berkata polis berjaya menyelesaikan kes serangan hendap terhadap anggotanya di Kampung Seri Simunul, Semporna kira-kira jam 7 petang tadi.

"Pasukan kita berjaya membawa keluar 19 anggota yang berada di kawasan perkampungan itu dan menemui mayat seorang anggota polis menjadikan jumlah keseluruhan anggota kita yang terkorban kepada enam orang.


 "Turut ditemui enam mayat yang belum dikenal pasti identitinya tetapi mungkin adalah musuh kita," katanya pada sidang media di sini, malam tadi. 


Ismail berkata, pihaknya akan menghubungi keluarga anggota mangsa yang terkorban untuk memaklumkan perkara itu terlebih dulu sebelum mengumumkannya kepada pihak awam dan media.

"Saya mewakili Polis Diraja Malaysia (PDRM) mengucapkan takziah kepada keluarga anggota yang terkorban," katanya.
Share this article :

+ comments + 3 comments

Anonymous
March 3, 2013 at 11:25 PM

Hentikan menyebar anggota keselamatan Malaysia dipancung, itu berita palsu..

Berita: Henti Siar Gambar Kononnya Polis Kita Di Pancung

manusiaurban
March 3, 2013 at 11:29 PM

Bodoh mn yg bwk citer psl pancung tu. Itu citer kat thailand 2010. Jgm buat rakyat huru hara la

Anonymous
March 8, 2013 at 5:44 PM

Jangan perjudikan negara anda sendiri..cari jalan yang terbaik untuk musnahkan pengganas..kami disini sentiasa mendoakan negeri sabah dibawah bayu aman sentosa dan tanpa darah manusia pun walaupn setitik...tinggalkan politik seketika kerana politik tidak akan dapat mengembalikan keamanan negara kamu

Kami rakyat malaysia di fiji sentiasa mendoakan rakyat malaysia aman sentosa

peace malaysia

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger