Label 10

Home » » Ustak Mek Dee Ganti Ambiga Kepala Himpunan DemoBabi 12 Jan ?!!

Ustak Mek Dee Ganti Ambiga Kepala Himpunan DemoBabi 12 Jan ?!!

Written By AAKJ on Tuesday, January 8, 2013 | 2:00 PM


Kini KL bakal bergolak lagi..pemandu teksi bakal hilang pendapatan lagi untuk sara anak isteri..peniaga Kl bakal tutup kedai bimbang kejadian buruk bakal berlaku..sesuap makan untuk keluarga bakal hilang seketika atau mungkin selamanya kalau nyawa melayang !! sapa yang nak bertanggung jawab ?!! tuihhHHH !!

Demobabi yang d jangka berlaku pada 12 Jan 2013 d Stadium Merdeka KL walaupun pihak empunya Stadium menolak mentah-mentah himpunan babi yang bakal merosakkan nama baik Malaysia..puok babi ni ingat senang nak pulihkan nama negara bila rosak..puok babi ni ingat pelabur bertambah suka ke datang melabur d Malaysia akibat suasana politik yang tak menentu yang cuba d timbulkan oleh anjing-anjing ejen yahudi ini..babi !!

Ubahlah nama apa pun..himpunan hijau..himpunan buah kana..himpunan anjing..apa saja..semuanya adalah lanjutan himpunan taik yang bersiri 1..2..dan 3...dan semuanya GAGAL !!

Beberapa siri himpunan demobabi selama ini d ketuai oleh pelbagai nama yang cuba ambik kesempatan..kononnya merekalah pejuang rakyat..kononnya merekalah hero rakyat..semuanya hampeh dan ada maksud tersirat..ada perjanjiang dengan Iblis semuanya..

Ambiga..entah nama dari mana..entah apa sumbangan pada rakyat Malaysia selama ini cuba menonjolkan diri..gagal dan d tolak..A Samad bodoh pun menerima nasib yang sama..puok kera ni guna nama Melayu kononnya mampu menambahkan pengikut yang ada..gagal dan hancur..semuanya manusia yang kecewa..semuanya $$$..tuihhhhHH !!

Kali ini..kononnya nak kerah pnganut taksub mereka dari seluruh Malaysia..nak kumpulkan sejuta iblis buat onar di ibu negara..kali ini Ustak Mek Dee yang terkenal dengan insiden menipu makan d McD bakal menjadi antara tunjang utama dalam usaha puok kera ni nak buat huru hara d KL..

Ustak Mek Dee bakal muncul d Padang Kelab Sulaiman..sehari lebih awal..apa yang mangkok ni nak bercerita ? nak kuliah agama atau nak seru supaya berjihad dan syahid d tepi longkang sebelah bucu kanan Stadium Merdeka ?

Apakah Ustak Mek Dee ni nak bertanggung jawab kiranya tercetus pertumpahan darah antara penganut taik dengan pihak polis ? Kalau rasa diri berani sangat maka istiharlah "Amanat Mek Dee" agar penganut mati dan terus ke syurga kerana mati menentang Kerajaan BN !! istiharlah aakj nak tengok mung ni ada telor ke zakar mung ni kecut !! tuiHHH !!

Apakah Ustak Mek Dee datang collect upah mengajar..ambik kesempatan d saat nama tengah glamor hasil bantuan Astro..Klik la kalau nak tahu rahsia Astro dan Ustak Mek Dee d SINI.

Apakah Ustak Mek Dee masih belum cukup glamor ? Apakah belum puashati nak hina UMNO dan BN ?

Apakah tak cukup lagi soalan rekaan dan jawapan ciptaan sendiri nak d jadikan modal buat duit ?

gilOOO sendiri tanya ..sendiri jawab..boddo mung zahar !!



*foto d atas adalah ehsan dari GAP hahahah opsss !!
Share this article :

+ comments + 1 comments

January 8, 2013 at 2:24 PM

ustaz mekdee tugasnya adalah utk menghimpun seramai mungkin orang utk turun kl dan mereka akan bermalam terus di hotel sekitar kl utk terus menyertai himpunan 12 jan itu..ini perancangan yg bijak dari puak perosak utk membolehkan mereka turun kl secara lebih tersusun dan sukar di kesan POLIS.

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger