Label 10

Home » » Foto !! 5000 Pengundi Nik Aziz Hadir Ceramah BN Kelantan !

Foto !! 5000 Pengundi Nik Aziz Hadir Ceramah BN Kelantan !

Written By AAKJ on Monday, January 7, 2013 | 2:00 PM




Sudah terang tak payah nak suluh dah..Pas Kelantan dalam keadaan yang amat celaru..sejarah bakal berulang..Pas Kelantan bakal berkubur dengan sendiri..sudah lapuk tang perjuangan..sudah muak dan cuak nak jaga rakyat Kelantan..sudah berapa kali munafik..lali dengan hukum sendiri !!

Semalam, team PENDITA..kekal dengan rekod ceramah berfakta yang mampu menarik minat ahli Pas yang sudah mula pudar kebal amanat hadi..amanat yang makan diri..amanat yang ada terkandung perjanjian Iblis dengan parti yang berlabel islam.

Team PENDITA yang tidak memerlukan ikon artis..ikon bekas atau mantan pegawai kerajaan pusat yang mabuk nak jadi calon menentang bekas majikannya sendiri..malah tak perlukan langsung putar belit wahyu Allah mampu menarik beribu pendengar yang ingin lihat dan dengar fakta yang d pamirkan melalui skrin layar..puas hati..lihat dengan mata..dengar dengan telinga apa yang selama ini mereka anuti adalah salah !

Bertempat d Alor Bakat, Kelantan..berduyun pak lebai dan pak haji serta pasangan masing-masing..malah anak-anak juga d bawa untuk majlis ceramah muhasabah diri. Majlis yang tiada fitnah d dalamnya..majlis yang tiada keji maki orang lain dan majlis yang tidak ada fatwa rekaan sendiri semata-mata nak dapatkan undi..ianya hanya majlis terangkan yang mana hak dan yang mana bathil..

Penceramah muda,penceramah tetap PENDITA, Ustaz Rujhan, yang juga Pengerusi Biro Agama Nadi Rakyat Malaysia dengan tenang mengawal emosi pendengar..ada pendengar mula mengeluh..menggeleng kepala..ada yang mengurut dada seolah-olah mereka tertipu selama ini dengan fakta songsang dari pentas Pas. Seolah-olah mereka tertipu dengan sandiwara lapuk Mat Sabu, pembohongan demi pembohongan selama 23 tahun terungkai sendiri bila mereka mendengar penjelasan dari Ustaz Rujhan yang sarat dengan fakta.

Aakj beberapa kali keluarkan artikel mengenai usaha PENDITA dan UMNO Kelantan..bukan setakat tulisan malah aakj akan paparkan foto agar ahli Pas khasnya melihat sendiri gelombang kebangkitan rakyat Kelantan yang inginkan perubahan sesuai dengan arus perdana..bukan cakap tapi tak buat..bukan cakap lain buat lain..bukan cerita bab maksiat tapi pemimpin Pas sendiri d tangkap dengan bini orang..semua makin jelas..makin terbukti bahawa Pas tidak mampu jaga rakyat dan menipu rakyat hanya dengan memesongkan tafsiran wahyu Ilahi.

Baca dan lihat foto sebelumnya d SINI
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger