Label 10

Home » » Anak Saudara Adun Pas Di Tangkap Edar Dadah ?

Anak Saudara Adun Pas Di Tangkap Edar Dadah ?

Written By AAKJ on Saturday, January 5, 2013 | 9:40 PM





Suatu masa dahulu, PR menjadikan isu dari kisah kaum keluarga pemimpin BN yang ditangkap terlibat dengan najis dadah dan di mana polis dah jalankan tugas untuk tangkap.

Tiada isu polis ditahan enjalankan tugas. Dan tiada isu untuk salahguna kuasa dan masuk campur tapi mereka tetap jadikan isu.

Sekarang mahukah mereka jadikan isu dari peristiwa berikut:
Pada hari selasa Januari 1hb, 2013, satu tangkapan narkotik dibuat oleh satu pasukan anggota narkotik yang diketuai oleh Sub Inspektor Wan Zain di belakang Sekolah Menengah Cherang Ruku, Pasir Putih pada lebih kurang 3 tengahhari. 

Mereka telah menahan dia orang lelaki Melayu - Wan Imran b. Wan Ramli, Penungang motosikal berumur 18 tahun dan Mohd Hapizul b. Mat Nasir sebagai pembonceng dengan ditemui 20 biji pil kuda.

Selain itu, kedua-dua mereka gagal membawa dokumen perjalanan iaitu kad pengenalan) dan ditahan untuk ditahan dan lokap di IPD untuk siasatan lanjut.

Difahami bahawa Wan Imran adalahg anak kepada Wan Ramli b. Wan Ibrahim, Penghulu Tetereh Tuga dan juga anak saudara kepada ADUN PAS, YB Wan Hassan b Wan Ibrahim wakil rakyat Semerak.


SUMBER
Share this article :

+ comments + 3 comments

January 5, 2013 at 11:11 PM

Harap jangan ada sesiapa tuduh polis sengaja tangkap anak saudara adun PAS, atas agenda politik.

Anonymous
January 6, 2013 at 1:30 AM

tak apa nik ajis ampunkan

Anonymous
January 6, 2013 at 4:56 AM

Alhamdulillah bila kerabat pemimpin PAS buat salah..mereka ditangkap dan dihukum.. kami bersedia dan itu yang kami mahukan .. mencegah kemungkaran .. dan mengajak kepada kebaikan.

TETAPI .. kalau pemimpin & anak pemimpin BN.. jadi tokeh judi..saudagar arak.. main betina .. kes rogol amah..raba punggung pekerja hotel .. rogol budak sekolah .. belasah pengawal keselamatan..semuanya lepas gitu saja ..

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger