Label 10

Home » » TEKSI!! ANWAR ARAH TABUR FITNAH

TEKSI!! ANWAR ARAH TABUR FITNAH

Written By AAKJ on Friday, December 28, 2012 | 8:00 PM





Datuk Seri Anwar Ibrahim berkata pemandu teksi seluruh negara akan bertindak sebagai 'penggerak khas' dalam menyampaikan mesej kesedaran kepada orang ramai tentang pentingnya untuk menyelamatkan Malaysia pada Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13).

 Ketua Pembangkang ini berkata, langkah itu diambil kerana golongan pemandu teksi merupakan mereka yang sering bertemu dengan rakyat dan boleh menjadi penyebar maklumat kepada agenda perubahan landskap politik negara kelak."Peranan mereka penting untuk menyedarkan rakyat dan penyokong Umno-Barisan Nasional (BN) bahawa taraf kehidupan semakin terpinggir jika terus mengekalkan kerajaan sekarang."


Sudah sampai masanya pemandu teksi juga membantu Pakatan Rakyat untuk memenangi pilihan raya akan datang setelah nasib mereka berpuluh tahun tidak mendapat pembelaan daripada BN," katanya di hadapan lebih 200 pemandu teksi pada himpunan raksasa di Dewan Sivik, malam tadi.Selain itu,

Anwar yang juga Ketua Umum PR menyifatkan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak sebagai gagal memahami kehendak pemandu teksi apabila pemberian permit yang dijanjikan gagal ditunaikan malah dimonopoli pula oleh pemimpin tertinggi Umno-BN untuk dijadikan perniagaan. 

"Tak cukup rompak elektrik, air, tepung, gula, dan sebagainya, titik peluh orang miskin pun Najib sanggup rompak.


 **Anwar meroyan betul bila Najib bantu pemandu teksi menerusi TR1M..masa dulu dia berkuasa , pernah ke dia perjuangkan pemandu teksi ini? Hari ini Najib perkenalkan skim insurance untuk pemandu teksi dan selepas ini caruman Perkeso akan diperkenalkan.Setakat kehadiran 200 pemandu teksi yang mana merupakan pencacai tegar PR tak mengambarkan ratusan ribu pemandu teksi negara ini menentang kerajaan. 






Share this article :

+ comments + 3 comments

December 28, 2012 at 8:35 PM

anwar ni selalu lupa dulu dia adalah sebahagian dari kabinet malaysia yg memerintah. pernah dia peduli pasal pemandu teksi? hahahaha....pernah. pernah lupa apa itu pemandu teksi. sekarang je ingat sebab dh terdesak. org yg sedang tercungap2 di dalam air, ada taik terapungpun sanggup dipegang supaya tidak tenggelam. bukan bermaksud utk menghina siapa2 termasuk pemandu teksi, tetapi sebagai perumpamaan anwar akan menggunakan apa sahaja utk survival politiknya..

aris
December 29, 2012 at 9:17 AM

pemandu yg x sedar diri je termakan hasutan nuar babi..x penah bsyukur dgn pe yg de..aku driver teksi gak..hidup umno.

Anonymous
January 1, 2013 at 8:39 AM

MEMANG ITU ADAT RESAM HAMBA ALLAH YANG HAMPIR NAK MATI....INGAT UNTUK MENOLONG HAMBA ALLAH YANG LAIN....SEMASA DIA SENANG LUPA DARATAN.....SOMBONG DAN BONGKOK....BERCAKAP BERGEMA GEMA MACAM HALA LINTAR...?????

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger