Label 10

Home » » LIVE UPDATE !! FOTO BENCANA BANJIR SELANGOR !! KALID GAGAP BERDENGKUR !!

LIVE UPDATE !! FOTO BENCANA BANJIR SELANGOR !! KALID GAGAP BERDENGKUR !!

Written By AAKJ on Sunday, December 23, 2012 | 11:24 PM



Dasar manusia lidah bercabang pakatan haram di Selangor ini, semasa kerajaan BN memerintah Selangor, setiap kali banjir datang dikatakan bala dari tuhan supaya rakyat memilih kerajaan pilihan Allah kononnya iaitu pakatan haram jadah. Namun apabila banjir melanda  semasa pemerintahan pakatan haram mereka kata banjir ini adalah rahmat dari Allah.
Hakikat bahawa membangunkan negeri tidak  semudah yang disangka seperti menabur fitnah telah mengakibatkan satu kejutan budaya yang tidak mampu dipikul oleh kerajaan pakatan haram Selangor. Menguruskan negeri bukan semudah bercakap fitnah maki hamun di atas pentas. Rakyat sudah muak dengan ceramah hasutan pakatan haram.
Kemunafikkan PAS amat terserlah bilamana golongan PAS menyatakan bahawa UMNO lah  penyebab bala yang berlaku di Selangor. Dari tanah runtuh, banjir, kebakaran sehinggalah kemalangan jalan raya, semuanya salah UMNO dan Barisan Nasional sehinggakan  mereka pernah mengaku bahawa jika mereka memerintah tidak akan berlaku apa-apa kekacauan kerana pemerintahan mereka dilindungi oleh tuhan.

Selanjutnya d SINI
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger