Label 10

Home » » AZHAR IDRUS TOLAK TAWARAN PAS TERENGGANU !!

AZHAR IDRUS TOLAK TAWARAN PAS TERENGGANU !!

Written By AAKJ on Tuesday, December 25, 2012 | 2:00 PM



Azhar Idrus yang terkenal dengan koleksi ceramah agama di Youtube yang kini sebagai sandaran Pas memeriahkan ceramah politik parti itu telah menolak menjadi calon pada Pilihan Raya Umum Ke-13 yang dijangka berlangsung tahun 2012 ini. 

Kenapa?

Ustaz Azhar Idrus : Enggan Berpolitik Secara Serius!! Pesuruhjaya Pas negeri, Abdul Wahid Endut berkata, beliau difahamkan Ustaz Azhar Idrus enggan terlibat secara langsung dalam politik kerana mahu terus berdakwah dengan cara sendiri.
 
“Azhar Idrus sekarang ini merupakan ikon khususnya di kalangan generasi muda, jika Ustaz Azhar Idrus berada di platform kita, ia sesuatu yang baik, tetapi awal-awal lagi Ustaz Azhar Idrus sudah menolak.

“Difahamkan, Ustaz Azhar Idrus menolak sebelum kami sempat membuat penelitian, lagi pun nama Ustaz Azhar Idrus tidak dikemukakan secara rasmi, cuma disebut-sebut di kalangan ahli parti,” katanya. 

AAKJ ; Apakah benar dakwaan Pas ? atau takut azhar ambil alih Jawatan Tertinggi Pas ? Apakah kedudukan Hadi Awang dan Nik Aziz juga bakal tergugat kerana Azhar lebih glamor ? lebih popular dari segi pak lawaknya bukan dari segi ilmunya..hahahaha

Atau azhar menunggu masa yang sesuai untuk ambik alih..azhar ni bukannya bodoh bab strategi tonjolkan diri..dia punyai jentera lengkap dari segala aspek..termasuk jentera alam maya..biro ceramah pas belum tentu mampu lawan jentera maya azhar dari segi cywar !!

Anda semua ingat apa yang aakj cakap ni..manusia bermula dengan harta..lepas tu dia akan kejar wanita dan KUASA..ingat ni..insyaallah kita akan lihat...
Share this article :

+ comments + 1 comments

Anonymous
December 25, 2012 at 3:59 PM

gen2felda

azhar idrus tolong jawab isu kalimah Allah yg.diminta LGE untuk digunakan di semenanjung.

dan juga jawab isu rasuah tanah ribuan hektar kelantan kepada komunis ngeh dan nga.

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger