Label 10

Home » » PAKATAN HARAM CEMAS !! MEREKA TAHU BN BAKAL MENANG LEBIH 2/3 !!

PAKATAN HARAM CEMAS !! MEREKA TAHU BN BAKAL MENANG LEBIH 2/3 !!

Written By AAKJ on Thursday, November 8, 2012 | 9:30 PM


Ke hulu..ke hilir terpaksa buat ceramah..d pekan d kampung terpaksa jual taik minyak..bermacam slogan..bermacam "brand" cuba d tonjolkan..bernagai color baju sudah d edarkan..yang pasti anwar dan seluruh balacinya cemas dan tak mampu tidur nyenyak !!

Bersih dengan beberapa siri..lynas dengan color baju yang lain kononnya ini satu NGO lain yang sokong pakatan haram jadah ini..walhal manusia yang sama..siri jelajah bas termewah d Malaya juga cuba tampilkan kononnya puok lain pulops yang sokong depa..hahahah tuihHHH !! geli wehhhs !!

Anjing-anjing yang dok makan gaji haram dengan menulis d FB dan Blog hapak cuba bermain persepsi..kononnya mereka mampu menang besar PRU 13..hahaha orang yang sama 3 4 ribu yang hadir dan pusing keliling satu Malaya..maka jumlah yang sama juga lah akan mereka dapat masa PRU13 nanti..

Strategi salahkan semua orang cuba d gunakan agar bila kalah maka mereka akan salahkan BN..kononnya BN main kotor masa PRU..walhal..rakyat benci dan meluat dengan tingkah pemimpin pakatan haram jadah yang hidup hanya tahu mabuk dan berzina dengan pelacur..tuihhhHH!!

Share this article :

+ comments + 1 comments

Anonymous
November 8, 2012 at 11:00 PM

ini lah barisan kita yang ikhlass berjuang
siap sedia berkorban untuk ibu pertiwi

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger