Label 10

Home » » FOTO !! ANAK ORANG ISLAMKAN 1000 ORANG..ANAK PUOK PAS JADI KALDAI UPAHAN ?!! bolOOO !!

FOTO !! ANAK ORANG ISLAMKAN 1000 ORANG..ANAK PUOK PAS JADI KALDAI UPAHAN ?!! bolOOO !!

Written By AAKJ on Thursday, October 4, 2012 | 11:00 AM



Anak ajaib itu bernama Sharifuddin Khalifa. Anak yang lahir dari keluarga Katholik pada Disember 1993 itu berasal disebuah daerah di Tanzania, Afrika Timur.

Apa yang luar biasa dari anak ini? Pada usia 5 tahun, Khalifa menghafal 30 juz Al-Quran dan solat lima kali sehari. Ia mampu menghafal Al-Quran tanpa ada seorang pun yang mengajarnya. Subhanallah ..


Awalnya, kedua-dua orang tua Khalifa mengira anaknya dikuasai syaitan. Namun, jirannya yang Muslim memahami apa yang diucapkan anak ajaib itu. Akhirnya, kedua-dua orang tuanya menyedari bahawa anaknya adalah tanda kebesaran Sang Khalik. 

Kedua-dua orang tuanya pun memeluk Islam. Meski berbahasa ibu Swahili, Khalifa mampu bercakap dan berpidato dalam bahasa Arab, Inggeris, Perancis, dan Itali tanpa belajar.

Pada usia empat hingga lima tahun, ia sudah berkeliling Afrika dan Eropah untuk berceramah dan mengajar. Berkat dakwaahnya, beribu-ribu orang memeluk Islam. Di Kenya, Afrika sebanyak 1,000 orang berduyun-duyun bersyahadat setelah mendengar ceramahnya.

ANAK ORANG PAS...BERAT WEHHH !!



Kita nak bangga apa dengan anak kita ni ?
Kita nak bagitahu jiran dengan bangganya anak kita bersama puok taik ni belajar buat huru hara benda yang tak tahu hujung pangkal ?
Kita ni mak bapak otak ada ke takde ni !!

Baca d SINI kalau nak tahu apa pelajar yang foto d atas buat..tuiHHH !! mak bapak bolOO !!
Share this article :

+ comments + 3 comments

Anonymous
October 4, 2012 at 11:22 AM

Kesian anak2 kecil ni..pemikiran mereka sentiasa diracuni dihasut dan berbagai cara..untuk tujuan nafsu politik pembangkang....Apa faedah nya utk orang Melayu ?...AllahuAkbar !

Anonymous
October 4, 2012 at 11:38 AM

EX PAS BKT GANTANG SAID:

Ramai orang melayu tertipu dgn imej Islam yg dibawa oleh Pas,sejak sekian lama Pas guna agama utk pancing undi..ceramah sepanjang tahun siang malam,tapi apa yg pas cakap tak sama apa yg mereka bikin!

Anonymous
October 4, 2012 at 12:46 PM

Anak org len mengISLAMkn ramai org
Anak org PAS menyesatkan fahaman ISLAM org dgn 'attitude' yg xsemenggah...tudoh org len kapir tapi prangai sendiri yg trlebih 'kapir'..

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger