Label 10

Home » » VIDEO !! MANTAN MUFTI PERLIS PENIPU !!? JAGA MULUT...DAH MULA BERBAU BUSUK !!

VIDEO !! MANTAN MUFTI PERLIS PENIPU !!? JAGA MULUT...DAH MULA BERBAU BUSUK !!

Written By AAKJ on Saturday, September 8, 2012 | 11:30 PM


Orang kalau dah jadi Imam, atau Kadhi atau Mufti tu, kelakuan dan cakapnya dihormati. Tahu cakap berlembut baik dari nada dan isi kandung.

Apa yang dicakap difikir dengan masak dahulu untuk dijangka impak positif terhadap masyarakat. Mereka sepatut pandai dan bijak dalam memahami kesan dari kata-kata mereka.

Lagi tinggi mereka sebagai mufti, lagi berilmu, lagi bijaksana dan bijaksini, dan lagi bertanggungjawab mereka memberi pandangan.

Itu pasal tak semua kadi dan mukti suka bercakap dalam media, tetapi tidak di Dr Asri yang buat kali terakhir akan kami sebut pasal kredentialnya sebagai bekas mufti tapi sebagai mufti yang didesak suruh berhenti.

Alim ulamak di Malaysia atau mana-mana pun tidak main tembak muliut mereka dengan pendapat dan pandangan kerana dikhuatiri akan timbul perbezaan pendapat yang hanya akan mengelirukan masyarakat dan merosakkan kredibiliti mereka.

Tapi tidak pula lahabu seekor ini. Cakap main sedap hatinya atas konon dasar demokrasi. Kepala hotak dia. Lama dah kita geram kat si mulut bangkai ini.

Sambungan dari hentaman kita semalam di sini atas tuduhan melulunya yang tiada berbukti lagi tiada adil, Al Kesah Alor Setaq pun turut persoal.

Sehingga hari ini, telah beberapa hari aku cuba selidiki , menjejaki dan mengkaji kesemua laman blog Pro-Pakatan Rakyat ...

Sayangnya tidak ada satupun blog/video Youtube daripada mereka yang aku jumpai sebarang bukti kukuh mahupun artikel yang disertakan dengan GAMBAR / mahupun VIDEO sebagai membuktikan adanya kejadian KASUT TERBANG MASUK KE DALAM MASJID sewaktu sekumpulan anggota Perkasa Kedah berdemonstrasi di Masjid Seberang Pumpong baru-baru ini.

SEDANGKAN, ISU "KASUT TERBANG MASUK KE DALAM MASJID" ADALAH ISU YANG BESAR YANG KINI HEBAT DIMANIPULASIKAN OLEH PAKATAN UNTUK MEMBURUKKAN PERKASA KEDAH , SETERUSNYA MEREKA MENGAITKAN DENGAN UMNO PULA !
Bacalah seterusnya di sini untuk tahu analisa padat dan hebat KEsah Alor Setaq. SIap gambarajah membuktikan tuduhan pembangkang, Mahfudz Omar dan Dr Asri satu fitnah.
Sila Tonton Video untuk gambaran lebih jelas jarak kedudukan Mahfuz dengan tempat Anwar beri Tazkirah
ANDA DIPERSILAKAN MENONTON VIDEO DI BAWAH ; 
SILA RUJUK KEDUDUKAN YB MAHFUZ DENGAN ANWAR PADA MINIT KE 08:27 - 08:37

Layak sekali dikatakan apa yang keluar dari mulut Dr Asri serupa taik yang keluar dari bontot yang main keluar sesuka hati tanpa menguggu masa dan berfikir panjang.

Padanlah dia dimantankan


SUMBER
Share this article :

+ comments + 2 comments

Anonymous
September 8, 2012 at 11:53 PM

Dr Asri nak dia diketahui... cuma dia ni mantan mufti je... nak kata apa lagi... dulu lain sekarang lain.

Anonymous
September 9, 2012 at 12:57 AM

kita respek dr asri ni ....TAPI sejak kebelakangan ni dia dah mula pandai main wayang dah...guna hadis dan ayat quran secara berpilih-pilih...dia bukan tak tau apa masalah BN..tapi saja buat2 tak paham sebab naik syok bila dok ralit ikut PAS hentam umno....to dr asri...pls ingat...yang hak tetap hak dan yang batil tetap batil....

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger