Label 10

Home » » VIDEO !! PEGUAM PUKUL PELANGGAN ?!! NI KE TARAF LOYAR MALAYSIA ?!!

VIDEO !! PEGUAM PUKUL PELANGGAN ?!! NI KE TARAF LOYAR MALAYSIA ?!!

Written By AAKJ on Wednesday, June 27, 2012 | 2:30 PM



Video Peguam Pertahan Diri Pukul Pelanggan dikongsi, siapakah yang bersalah? Bukan nak menghukum sekadar berkongsi video luahan si pembeli. Pada pendapat aku Lain orang lain ragam. Kalau ikutkan maklumat dalam berita online, penyerang itu dikatakan berbuat demikian selepas diprovok? Jom layan Video youtube ni dan apa pendapat korang?






Kalau Pemilik rumah yang bertindak sedemikian ada gak logik kut..hehe. Aku rasa elok pelanggan ni beli rumah dengan rakan aku lagi elok iaitu OWNER HARTANAH TAHUN 50an. Kalau pembeli perempuan lagi elok deal dengan rakan aku ni sebab bab wanita ni kelemahan beliau..hehe. Macam-macam ragam manusia sekarang ni.


** Bagi aku Peguam tersebut sepatutnya mampu kawal emosi beliau sekira berdepan dengan pelanggan. Kalau tak boleh tahan tekanan baik suruh orang lain jer yang handle.


TQTERATARARMO
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger