Label 10

Home » » PERAK !! PEMBINAAN SEKOLAH AGAMA RAKYAT D TENTANG CINA DAP ?!! PAS SOKONG ?

PERAK !! PEMBINAAN SEKOLAH AGAMA RAKYAT D TENTANG CINA DAP ?!! PAS SOKONG ?

Written By AAKJ on Saturday, June 23, 2012 | 10:00 AM



Heboh di Perak berhubung isu Sekolah Agama Rakyat yang dibina oleh YB Dato Hamidah ADUN Sungai Rapat. Pembinaan sekolah tersebut kononya ditentang oleh orang Melayu sekitar Gopeng seperti yang dicanang oleh media pembangkang. 



SIAPA YANG MEMBANTAH? SIAPA PULA YANG MENYOKONG?


CUBA PERHATIKAN NAMA-NAMA YANG MEMBUAT BANTAHAN TERHADAP PEMBINAAN SEKOLAH AGAMA RAKYAT INI?? PERHATI BETUL2....

Tetapi yang jelas ini semua mainan orang cina yang tidak mahu Sekolah Agama Rakyat untuk orang Islam dibina di Sungai Rapat Gopeng. Satu memorendum telah dihantar kepada YB Hamidah kononya mereka tidak mahu Sekolah tersebut dibina kerana tanah tersebut ingin dijadikan taman permainan kanak-kanak. Siapa mereka yang menjadi persoalan kepada kita.

Secara TOTAL mereka yang ingin menghalang pembinaan Sekolah Agama Rakyat di Gopeng adalah orang cina bukanya orang Islam Melayu. Sekali lagi gua ulang, mereka yang menentang adalah CINA CIBAI. Anda perlu tengok gambar memorendum dan senarai nama yang menghantar memorendum tersebut.



ADAKAH PEMBINAAN SEKOLAH AGAMA RAKYAT INI MENDAPAT KELULUSAN?

Berikut adalah bukti bahawa Pembinaan Sekolah Agama Rakyat ini adalah mengikut lunas undang2 dan mendapat kebenaran dari Pejabat Daerah dan Tanah Kinta. Apa lagi yang mereka nak? Yang peliknya, bukan sahaja kaum babi tu yang menentang pembinaan sekolah SAR ini, tetapi ada juga penyokong PAS barua DAP yang turut sama menentang! Apa ke bodoh sangat!!!!


SUMBER: TOKGURU86
Share this article :

+ comments + 1 comments

June 24, 2012 at 1:44 PM

Tidak kelihatan nama-nama Melayu pun....
mungkin manusia yang tertera dalam senarai bersimpati dengan Islam kot. Manalah tahu nanti pelajar-pelajar Islam terhidu bau minyak goreng babi.

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger