Label 10

Home » » FOTO TERKINI !! BOB LOKMAN TERKIAL-KIAL SESAK NAFAS D HOSPITAL KERAJAAN !! KLINIK PAS MAHAL KE ?!!

FOTO TERKINI !! BOB LOKMAN TERKIAL-KIAL SESAK NAFAS D HOSPITAL KERAJAAN !! KLINIK PAS MAHAL KE ?!!

Written By AAKJ on Sunday, June 24, 2012 | 5:19 PM




































Bob Lokman diberitakan sesak nafas dan kini terlantar di hospital KERAJAAN.

Aku suka nak mengulas isu takrifan KERAJAAN ini dengan puak-puak pembangkang. Bagi pembangkang, kerajaan adalah satu entiti berbeza dengan parti, oleh yang demikian segala aktiviti parti tidak boleh menggunakan harta kerajaan, walaupun parti tersebtu mengepalai KERAJAAN tersebut.

Semalam, Cikgu Mala telah menafikan beliau masuk UMNO dan menuduh ianya satu fitnah yang besar terhadapnya. Tuduhan tersebut bermula dari sebuah blog pro KERAJAAN yang mengatakan kebajikan Cikgu Mala tidak terbela oleh PAS hingga menyebabkan beliau condong kepada UMNO.

Cikgu Mala yang berang dengan kenyataan tersebut telah pun membuat sidang akhbar bagi menafikan perkara tersebut. Malah, beliau turut menyindir penulis blog tersebut, jika mahu menjaga kebajikan beliau (andainya beliau bersama UMNO) kenapa UMNO...sekali lagi diulang, kenapa UMNO memindahkan suaminya jauh daripada sekolah sekarang.

Lantas, aku juga membawa persoalan ini kepada bacaan umum mengenai persoalan beliau. Aku cuma bertanya, mengapa Cikgu Mala menuduh UMNO memindahkan suaminya ke sekolah yang jauh? Mengapa beliau tidak mahu menyalahkan JPN?

Salah seorang komentator dalam blog ini (rasanya pro pembangkang..) memberi susur galur dari mana asalnya UMNO tersebut. Aku petik komen Tuan Ajey Hussin:

aku nak tanya la JPN ni bawah kementerian pelajaran kan. so org pangkat tertinggi di kementerian pelajaran ialah menteri pelajaran. so aku nak tnye MP ni orang parti mane? BN or PR????



TQPILIHAN ANDA
Share this article :

+ comments + 1 comments

June 24, 2012 at 6:26 PM

Hissh...apa susah susah... pakai air jampi atau baringkan dia kat bendul pintu dan jampikan....

Selalu selalulah ziarah kat Bangi.. belajaq ilmu jampi menjampi weeey.

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger