Label 10

Home » » FOTO SX !! "SILA SAHIN" GADIS ISLAM PERTAMA D MAJALAH PLAYBOY ?!! ADA KAITAN DENGAN AKSII D JAMBAN ?!!

FOTO SX !! "SILA SAHIN" GADIS ISLAM PERTAMA D MAJALAH PLAYBOY ?!! ADA KAITAN DENGAN AKSII D JAMBAN ?!!

Written By AAKJ on Saturday, June 16, 2012 | 8:30 PM

Adakah beliau d terbangkan khas ke Malaysia untuk bersama YB Jamban yang khabarnya YB ini amat kaya luar biasa...segalanya mungkin..ini bukan aakj nak tuduh..cuma nak ceritakan lagak orang berduit dia boleh buat apa saja dan sewa siapa saja untuk puaskan nafsu..


Bayangkan Datuk Eskay sanggup bersumpah d Rumah Allah bahawa dia ada dalam bilik bersama Anwar ketika anwar bayar pelacor cina untuk berzina dengannya..katanya Rm 8000 untuk tak sampai 10 minit..huhu ye ke..


Malah hingga saat ini Anwar tak berani "usik" Datuk Eskay dan kisah jam Omega seolah telah d lupai rakyat Malaysia..tapi Anwar lupa..aakj tak pernah lupa..hehe misteri siapa YB jamban masih belum d buka sepenuhnya...tunggu..


Tang kisah gadis muslim pertama ni..baca apa kata blogger tabek puang :


Gambar BogelSila Sahin Gadis Muslim Pertama yang tampil di Playboy Germany diancam dibunuh -Gambar Telanjang Sila Sahin Playboy Germany


Apa jadinya jika seorang wanita muslim tampil sebagai model PlayboyTentu saja cacian dan hujatanhal ini dialami oleh Model sekaligus artis tv beragamaIslamSila Sahin. 


Setelah Gambar Telanjang Sila Sahin sebanyak 12 halaman tampil di majalah playboygermanySila Sahin disebut pelacur oleh sejumlah Islam fanatik di internetbahkan sampai pada ancamanpembunuhan



Sila Sahin, wanita sexy kelahiran 3 Disember 1985 ini, disebut pelacur dan perempuan murahan kerana tampil telanjang di Majalah Playboy edisi Jerman. 

Bahkan, sejumlah fanatik bahkan mengeluarkan ancaman hukuman mati. Sahin dibesarkan di Jerman oleh keluarga keturunan Turki dan sempat mengaku takut dicaci dan dimaki ataupun dipermalukan.Orangtuanya bahkan sangat marah ketika melihat foto telanjang sila sahin di Playboy germany. Ibunya kemudian memutuskan tak ingin mengenal anaknya lagi.

Sila Sahin yang juga bintang drama Jerman bertajuk Good Times, Bad Times, menjelaskan jika gambar telanjang nya itu adalah reaksi dari masa remajanya yang terkongkong.
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger