Label 10

Home » » FOTO !! ANAK AZMIN BERSAMA ANWAR...eHH !!

FOTO !! ANAK AZMIN BERSAMA ANWAR...eHH !!

Written By AAKJ on Monday, June 11, 2012 | 11:30 PM


Hubungan Anwar Ibrahim dengan Keluarga Azmin Ali sememangnya akrab. Azmin Ali dengan Anwar Ibrahim merupakan rakan setugas dalam PKR yang baik sekali. Biarpun mendapat jolokan anak emas Anwar, Azmin tetap cool...



Sebagai Isteri kepada Azmin Ali, Shamsidar perlu mesra dengan Anwar Ibrahim bagi menguatkan hubungan Azmin Ali dan Anwar Ibrahim. Hubungan antara Anwar, Shamsidar dan Azmin ibarat sebuah keluarga biarpun realitinya tidak. 


Kemesraan yang diikat antara Azmin, Anwar dan Shamsidar membawa kepada kekuatan perhubungan antara Anak-anak Shamsidar dengan Anwar. Sememangnya Anwar Ibrahim layak digelar Anugerah Tuhan memandangkan beliau mesra bukan sahaja dengan keluarga rakan sekerja malah semua orang didunia ini menyukai Anwar? 


Ramai juga mengatakan Anak Shamsidar bernama Afifah memiliki raut wajah seperti Nurul Izzah anak Anwar. Sememangnya kejadian Allah S.W.T memang sempurna dan mempunyai keindahan yang tersendiri..Persoalannya mampukan AFIFAH menjadi srikandi PKR untuk jangka masa panjang??sama-sama kita nantikan...mampukah kemesraan Anwar Ibrahim dengan Afifah memberi Afiffah suatu semangat untuk berjuang dalam kancah Politik PKR?


Anwar berjaya melahirkan bakat politik kepada Anaknya yang bernama Nurul Izzah..malah Anwar juga mempunyai anak bernama Ihsan..adakah Ihsan akan mengikut jejak kaki papa, emak dan izzah dalam politik??sama-sama kita nantikan..namun, tertanya-tanya dimanakah Ihsan sekarang???adakah hubungan Anwar dengan Ihsan semesra Anwar dengan Afifah? Kenapa?







Keluarga Anwar..orang kata kanan sekali tu Ihsan...

sumber; SINI
Share this article :

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. AAKJ World - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger